Завдання для 2 класу

14.03.2020   Administrator   Категорія: 2 клас

Українська мова  (25.05 – 29.05)

  1. Закріплюю вивчене. ( с. 141-142, впр. 1, 3, 5, 9, 11,  – письмово).

 

  •  
  1. Повторення вивчених випадків додавання і віднімання двоцифрових чисел (с. 157, № 982, 984, 986, 987 – письмово; №981, 983, 985 – усно).

 

  1. Повторення вивчених випадків множення (с.158-159, №990, 993, 995, 998 – письмово; № 988, 991, 994, 997 – усно).

 

  1. Повторення вивчених випадків ділення (с. 159-160, № 999-1003 - усно).

 

Я досліджую світ(25.05 – 29.05)

  1. Заповнити сторінки в зошиті.

 

Читання  (25.05 – 29.05)

  1. Читати художню літературу, енциклопедії, дитячі журнали.

     

Українська мова  (18.05 – 22.05)

  1. Удосконалюю текст. ( с. 135-136, впр. 1,2, 4, 9, 10 - письмово).
  2. Повторюю вивчене. ( с. 139-140, впр. 2, 3, 7, 13, 15 – письмово).

 

  •  
  1. Множення і ділення чисел на 10. Дії з іменованими числа­ми. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач ( с.154-155, №961, 964, 966, 967, 968, 971 – письмово; № 962, 963 - усно).
  2. Закріплення вивчених випадків множення і ділення. Скла­дання і розв’язування задач за даними таблиці. Побудова прямокутника (с. 155-156, №973, 974, 975, (976,977- записати виразом), 978, 979 - письмово).

 

Я досліджую світ(18.05 – 22.05)

  1. Значення природи для дітей. (с.117)
  2. Охорона природи. (с. 121-122)
  3. Червона книга України. (с. 123-124)
  4. Діагностична робота.

Читати, відповідати на запитання. Заповнити сторінки в зошиті.

 

Читання  (18.05 – 22.05)

  1. Л. Компанієць «Чотири квіточки». (с. 137).
  2. Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 138). Усно дати відповіді на запитання.

 

 (12.05 – 15.05)

Українська мова 

  1. Виявляю слова, які прикрашають текст. ( с. 133-134, впр. 1, 2, 6, 7 – усно; впр. 3, 4 – письмово).
  2. Виявляю слова, які прикрашають текст. ( с. 134, впр. 8 – письмово).
  3. Прикрашаю текст. ( с. 135-136, впр. 1, 2, 3, 6 – усно; 4, 7, 9 – письмово).

 

 

Математика  (12.05 – 15.05)

  1. Множення з числами 1 і 0. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач. Обчислення периметра прямо­кутника (с. 151-152, № 935, 936 – усно; № 934, 937, 938, 939, 940, 941- письмово). Повторити таблицю множення.
  2. Ділення на 1 і ділення рівних чисел. Обчислення значень буквених виразів. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач (с. 152-153, № 943, 945, 947, 950 – письмово; № 944 – усно).
  3. Ділення числа 0. Неможливість ділення на 0. Обчислення значень виразів на дві дії. Обчислення периметра квадрата. Розв’язування задач (с. 153-154, № 951, 952, 953 – усно; № 954, 955, 956, 959 - письмово ).

 

Я досліджую світ  (12.05 – 15.05)

  1. Літні розваги. (с.109-110)
  2. Безпека спілкування з дикими та бездомними тваринами. (с.111-112)
  3. У природі все взаємопов’язано. (с.115-116)

Читати, відповідати на запитання. Заповнити сторінки в зошиті.

 

Читання  (12.05 – 15.05)

  1. Веселе слово. П. Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші» (с.131-133).
  2. Створюємо казку. Л. Костенко «Вербові сережки». (с. 134). Скласти казку про дівчаток, яким верба подарувала чарівні сережки.

3. Як здійснити мрію. М. Сингаївський «Про пасажирський лайнер і паперовий літачок». (с. 135- 136).


04.05- 08.05

1)    Кросворд ( натискай на цифри у кросворді, з’являється картинка. Підпиши назву дії, що зображена і розв’яжеш кросворд)

https://learningapps.org/display?v=pymmidpta20

2)    Аудіювання  (прослухай аудіо, відгадай яку тварину описано та з’єднай з її зображенням) - https://learningapps.org/display?v=pu9naza7a20

3)    Зошит на друкованій основі Впр 2 ст 34 (Прочитати слова, у кодному рядку знайти лишнє слово та обвести його. З обведеними словами скласти та записати речення за зразком.


4)    Прослухати пояснення теми «Множина іменника»
https://drive.google.com/drive/folders/1JaPw4jncVoXv0ge_gT8ZYCvTuwUSNxho?usp=sharing 

5)    Он-лайн вправа (посортувати слова на дві групи: перша-множина яких утворюється додаванням закінчення ‘s’ і друга- множина утворюється + “es” https://learningapps.org/display?v=pp62ng24520 

6)    Прослухати та з’єднати  https://learningapps.org/display?v=pk98yrwwj20

7)    Знайти до кожного слова форму множини та з’єднати https://learningapps.org/display?v=pnkfanatn20

8)    Підруник Ст 43 Впр 4- слухати, читати, зєднати однину та множину.

9)    Підруник ст 43 впр 5 – слухати, читати та доповники пісеньку за зразком.

27.04 - 30.04 

Математика (27.04-30.04)

  1. Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення периметра прямокутника (с.142, № 871, 875, 876, 880 – усно; № 872,  874, 877, 878, 879 - письмово).
  2. Складання за схемою добутків з множником 8 і частки з дільником 8. Відновлення рівностей. Розв’язування задач (с.143-144, № 881, 883, 884, 885 – усно; № 882, 886, 887, 888, 889 - письмово ).
  3. Знаходження невідомого дільника. Відновлення рівностей. Розв’язування задач ( с.144-145, № 890, 891, 892, 894 – усно; № 893, 895, 896, 897 - письмово).

 

Українська мова (27.04-30.04)

  1. Розпізнаю текст. Написання тексту за малюнком ( с. 125-126, впр.1, 3 – усно; впр.4 –письмово; впр.5, 6, 7, 8 – усно; впр.9 - письмово). Правило.
  2. Добираю заголовок тексту. Складання тексту за поданим заголовком і світлиною ( с. 127-128, впр. 1, 2, 3, 4 – усно; впр. 5- письмово; впр.- 6, 7 – усно; впр.8 і 10 - письмово). Правило.

 

 

Я досліджую світ (27.04-30.04)

 

 

  1. Літо в природі. Літні місяці. (с.96)
  2. Ознаки літа в неживій природі. (с.97)
  3. Рослини влітку. (с.98-99)

 

Читати, відповідати на запитання. Заповнити сторінки в зошиті.

 

 

 

Читання (27.04-30.04)

 

  1. Сторінками журналу «Джміль». Школа економіки. «Наша гривня», «Чому грошей не може бути скільки за­вгодно?» (із журналу) (с. 126).
  2. Про одне по-різному. М. Чумарна «Товар і покупець» (казка-загадка) (с. 127).
  3. Дитячі енциклопедії — джерело нових знань. «Наші мудрі друзі -—енциклопедії». (с. 128).

     

 

з 21.04 по 25.04

Математика (21.04-25.04)

  1. Складання за схемою добутків з множником 8 і частки з дільником 8. Відновлення рівностей. Розв’язування задач (881-889).
  2. Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення периметра прямокутника (871-880).
  3. Складання за схемою добутків з першим множником 8. Дії з іменованими числами. Побудова прямокутників на папе­рі в клітинку. Розв’язування задач (861-870).

Українська мова (21.04-25.04)

  1. Складаю речення. Складання розповіді про весну (впр. 1-12, с. 123-124).
  2. Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу “Досліджую речення”.
  3. Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань. Діагностична робота за темою «Досліджую речення»

Я досліджую світ (21.04-25.04)

  1. Літо в природі. Літні місяці. (с.96)
  2. Ознаки літа в неживій природі. (с.97)

Читати, відповідати на запитання. Заповнити сторінки в зошиті.

Читання (21.04-25.04)

  1. Робота з дитячою книжкою. Читаємо дитячі журнали.
  2. Сторінками журналу «Джміль». Школа економіки. «Наша гривня», «Чому грошей не може бути скільки за­вгодно?» (із журналу) (с. 126).

     

Завдання з 06.10 по 10.04

Математика (06.04-10.04)

  1. Складання за схемою добутків з множником 7 і частки з дільником 7. Периметр квадрата. Розв’язування задач (844-852).
  2. Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення периметра прямокутника (871-880).
  3. Складання за схемою добутків з першим множником 8. Дії з іменованими числами. Побудова прямокутників на папе­рі в клітинку. Розв’язування задач (861-870).
  4. Знаходження невідомого множника. Відновлення рівностей. Розв’язування і порівняння задач (853-860).

Українська мова (06.04-10.04)

  1. Визначаю головні слова в реченні (1-11, с. 120-121)
  2. Складаю речення (1- 8, с. 123-124)
  3. Поширюю речення за питаннями (1-10, с. 122-123 )

Я досліджую світ (06.04-10.04)

  1. Україна у світі. (с. 84-85)
  2. Різноманітність людей у світі. (с.86-87)
  3. Культура та звичаї різних країн світу. (с. 91-92)

Читати, відповідати на запитання. Заповнити сторінки в зошиті.

Читання (06.04-10.04)

  1. Вступ до теми. Що? Де? Чому? Навіщо? 0. Дерманський «Чудо із чудес» (с. 122-123).
  2. Погортаємо сторінки журналу «Барвінок». «Читання — класні ліки» (із журналу) (с. 123).
  3. Медіавіконце: дитячі журнали, енциклопедії. Читати дитячі журнали, довідники, енциклопедії… (с. 124-125).

    Завдання з 30.03 по 04.04

 

Математика (30.03-03.04)

  1. Способи обчислення периметра прямокутника. Дії з імено­ваними числами. Розв’язування задач (835-843).

2.  Складання за схемою добутків з множником 7 і частки з дільником 7. Периметр квадрата. Розв’язування задач (844-852).

3. Знаходження невідомого множника. Відновлення рівностей. Розв’язування і  порівняння задач (853-860).

4. Складання за схемою добутків з першим множником 8. Дії з іменованими числами. Побудова прямокутників на папе­рі в клітинку. Розв’язування задач (861-870).

 

Українська мова (30.03-03.04)

  1. Досліджую питальні речення. Редагування тексту. Складання речень за малюнками (впр. 1-8, с. 115-116). Вправа 4, 5 – письмово; вправа 2 – правило.
  2. Досліджую спонукальні речення. Розділові знаки наприкінці спонукальних речень. Складання тексту для реклами (впр. 1-8, с. 117-118).Вправа 5, 8 – письмово; вправа 1,2 – правило.
  3. Розрізняю окличні і неокличні речення. Складання речень за малюнками (впр. 1-7, с. 118-119). Вправа 3, 7 –письмово; вправа 1 – правило.

 

 

 

Я досліджую світ (30.03-03.04)

 

  1. Рукотворні матеріали та їхні властивості. (с. 75-76)
  2. Використання рукотворних матеріалів у побуті. (с.77-78)
  3. Винаходи людства та їхній вплив на життєдіяльність людини. (с.79-80)

Читати, відповідати на запитання. Заповнити сторінки в зошиті.

 

 

 

Читання (30.03-03.04)

 

  1. Гей, Великдень! Гей, весна! А. Камінчук «Українська писанка...». (с. 118).
  2. Почуття любові. В. Лучук «Тільки мама». Леся Українка «На зеленому горбочку» (с. 119).
  3. Створюємо усний журнал.  (с. 120).

     

 

Завдання з 23 по 27 березня

Українська мова

  1. Розпізнаю речення. Складання речень із поданих слів (впр. 1-10, с. 112-113), впр. 4, 5, 10 – письмово.
  2. Досліджую розповідні речення. Розділові знаки наприкінці розповідних речень. Складання речень за коміксами (впр. 1-10, с. 114-115), впр. 4, 5 10 – письмово.
  3. Розвиток зв’язного мовлення. Складання речень за коміксами. (с.115), впр. 9 – письмово.

Математика

  1. Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Визначення часу за годинником (с.131-132, № 800-807), повторити табличку множення 2, 3, 4, 5, 6; № 800, 801, 804 – усно, №802, 803 – письмово.
  2. Складання за схемою добутків з множником 6 і частки з дільником 6. Обчислення значень буквених виразів. Скла­дання і розв’язування задач (с.132-133, №808-816), повторити табличку множення  та ділення на 2, 3, 4, 5, 6; № 808, 813 – усно, №809, 810, 814 – письмово.
  3. Коло і круг. Складання часток за схемами і обчислення їх значень. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач (с. 133-134, №817-825), повторити табличку множення та ділення на  2, 3, 4, 5, 6; №  822, 823 – усно, №817, 820, 821 – письмово.
  4. Складання за схемою добутків з першим множником 7. Складання і розв’язування задач. Обчислення периметра прямокутника (с. 135-136, №826-834),  № 826, 827, 832, 834 – письмово, №829, 830 – усно.

 

Я досліджую світ

  1. Звірі навесні (с.65).
  2. Взаємозв’язки в природі. Ланцюги живлення (с.66-67).
  3. Як поводитися в природі навесні (с.70).
  4. Праця людей навесні (с.71-72).

Опрацювати сторінки у зошиті до даних тем.

 

 

 

Читання

  1. Вчимося слухати і розуміти текст. Л. Костенко «Перекинути шпаківня» (с. 116). Читати, відповідати на запитання.
  2. Про що може йти мова в казці? В. Сухомлинський «Хлоп­чик і Дзвіночок Конвалії». (с. 117-118). Читати, відповідати на запитання до казки.

 

  1. Робота з дитячою книжкою. Оповідання В. Сухомлинського.

з 12 по 20 березня

 

Українська мова

 

1. Розпізнаємо службові слова. Складання і записування речень за малюнком (впр. 1-8, с. 105-106). Вправа 3, 5 — письмово

 

2. Пишу службові слова окремо від інших. Складання речень. Відгадування загадок (впр. 1-8, с. 106-107) Вправа 3,5,8 — письмово

 

3. Використовую службові слова. Доповнення тексту службовими словами (впр. 1-14, с. 108-109). Вправа 1, 5 -усно, 2, 8 — письмово.

 

4.   Розрізняю частини мови за питаннями. Складання речень (впр. 1-6, с. 110), вправа 1, 2 — усно, правило напам’ять, вправа 3, 4,5 — письмово.

 

5. Розрізняю частини мови за питаннями. Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу “Досліджую службові слова”. (впр. 7-12, с. 111), вправа 7, 9 — усно, 8,10 — письмо.

 

Математика

 

1. Складання за схемою добутків з множником 5 і частки з дільником 5. Складання і розв’язування задач. Визначення часу за годинником

 (767-774).   769, 773, 774 — письмово

 

2.  Буквені вирази. Складання добутків і обчислення їх зна­чень за таблицею. Розв’язування задач (775-782).  775, 777, 780, 781, 782 — письмово

 

3. Обчислення значень буквених виразів. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач ( 783-790).  783, 784, 785, 787 — письмово.

 

4. Складання за схемою добутків з першим множником 6. Творча робота над задачею ( 791- 799).  791, 793, 794, 797, 798 — письмово.

 

Читання

 

1. Вступ до теми. Знову починається весна. «Ой весна, вес­на...» (напам’ять), «Вийди, вийди, сонечко» (українські народні пісні). В. Гринько «Мирилки». (с. 110-111).

 

2. Досліджуємо текст.

О. Копиленко «Весна іде» (с. 112-113).

 

3. Образ весни в поезії. І. Франко

«Надійшла весна прекрас­на...» (напам’ять) (с. 113).

 

4. Медіапроект: «Класна газета».

Як створити класну газе­ту? (с. 114-115).

 

 

 

Я досліджую світ

 

1. Умови вирощування рослин. с.58-59

 

2. Комахи навесні. с. 60-61

 

3. Птахи навесні.  с. 64

 

 

 

https://vchy.com.ua/  - міжнародна онлайн платформа, де учні початкової школи усієї України вивчають математику в інтерактивній формі

 

https://learning.ua/mova/  -  Завдання з української мови

 

 

http://edugames.rozumniki.ua/catalog/  -  інтерактивні завдання у період карантину. БЕЗКОШТОВНИЙ тестовий доступ до всіх завдань за шкільною програмою 1-4 класів з української мови та математики.


 

 

 

 

Авторизація
Шкільне життя
Увага! Батькам першокласників! МОЗ виклало в новій редакції форму первинної облікової документації № 086/о Другий Міжнародний освітній саміт у Мюнхені - збереження і розвиток національної ідентичності (партнерська співпраця із Schule-UA) НАКАЗ 02.05.24 Тернопіль № 20 Про організоване завершення 2023/2043 навчального року та проведення підсумкового оцінювання учнів НАКАЗ 02.05.2024 № 19 Про звільнення від проходження ДПА учнів ТСШ№7, які завершують кожен рівень повної загальної середньої освіти , у 2023/2024 навчальному році Оголошення про проведення конкурсу на заміщення посади директора Тернопільської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №7 з поглибленим вивченням іноземних мов Тернопільської міської ради Тернопільської області Заява про зарахування до закладу освіти Про порядок організації та проведення електронного зарахування дітей до першого класу Інформація для батьків майбутніх першокласників

Національна дитяча гаряча лінія