Завдання для 2 класу (іноземна)

14.03.2020   Administrator   Категорія: 2 клас

25.05-29.05

1 повтор винятків з множини:

а) подивитись https://www.youtube.com/watch?v=BD26It1aL6w

в) дивитись і називати самостійно  https://www.youtube.com/watch?v=6GvN_go_jBQ

 

2 Повтор слів по темі «будинок» . Натискаємо на слово, воно озвучується, називаючи котрийсь з предметів на малюнках. Потім натискаємо на рамочку під названим предметом, де це слово моє бути. Розмістивши всі слова, тиснете «Finish»

А) https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/rooms

В) https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/parts-building

С) https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/furniture

 

3 Підручник :

А) ст. 45  Впр 3 – слухати ( запис № 53) , читати

В) ст. 45 Впр 4 – читати та обвести вірне згідно тексту.

С) Зошит на друкованій основі ( WB) ст 37 Впр 1 – читати та з’єднати( див зразок)

 

4 Відеоурок – переглядаємо, повторюємо   https://www.youtube.com/watch?v=jANerjPKC9E&feature=youtu.be

5 вправа на аудіювання: подивитись відео і виконати вправу Game після нього ( під відео). Виковавшивправу, натискаємо “Finish”   https://learnenglishkids.britishcouncil.org/grammar-chants/i-can-paint

 

18.05-22.05


У період з 18.05 по 22.05 вправ для самостійного виконання не даємо, але радимо приділити увагу повтору слів (особливо написанню).

Для моніторинг досягнень учнів виконуємо одну он лайн діагностичну роботу. В роботі можуть бути невідомими наступні слова: teacher - вчитель, infrontof - попереду , between - між .

  • Переходимо по посиланню   https://www.liveworksheets.com/sp457345sq
  • Виконуємо три завдання :1) Вписати слова англійською після картинок щоб доповнити опис класної кімнати ( див зразок)

2) Прослухати аудіо запис та з’єднати предмети у рамках з їх місцем роз находження ( де що лежить) згідно почутого.

3) Розглянути малюнок, прочитати речення і вибрати слова «так» якщо речення правильно описує зображене на малюнку, або «ні» ,якщо речення невірне.

- після виконання 3-х завдань , натискаємо кнопку «фініш».


11.05- 15.05




1)  Зошит на друкованій основ (AB)і ст 36 Впр1 – Розглянутималюнки, прослухатиаудіо ( запис № ). Якщосказаневідповідаєзображеню, підкартинкоюставимо галочку, якщо не відповідає, скавимохрестик. Див.зразок.

 

  1. Зошит на друкованійоснові(AB) ст 36 Впр 2 – підмалюкнкаминаклеїтинаписи. Наклейки з написами- в кінці книжки.

 

3)Переглдаємо для повтору утворення множини:

 а) з закінченнями - https://www.youtube.com/watch?v=7oPWiXt4CmQ

б) винятки - https://www.youtube.com/watch?v=BD26It1aL6w

 

  1. Онлайн вправа– перетягнути картинки до написівhttps://www.liveworksheets.com/hu376893mf

 

5)Онлайн вправа – письмово у зошиті записати іменники у дві колонки. У першій колонці форму в однині, навпроти в другій колонці форму у множині. Див.зразок. https://en.islcollective.com/english-esl-worksheets/grammar/regular-plural-nouns-s/plurals/56297

 

6)Відео вправа ( Казка про вовка та 7 баранців)Дивимосямультик, коли відео зупиняється читаємо речення вгорі і вибираємо вірний варіант з запропонованих, щоб доповнити його. https://en.islcollective.com/video-lessons/the-wolf-and-the-seven-sheep


 

04.05- 08.05

1)    Кросворд ( натискай на цифри у кросворді, з’являється картинка. Підпиши назву дії, що зображена і розв’яжеш кросворд)

https://learningapps.org/display?v=pymmidpta20

2)    Аудіювання  (прослухай аудіо, відгадай яку тварину описано та з’єднай з її зображенням) - https://learningapps.org/display?v=pu9naza7a20

3)    Зошит на друкованій основі Впр 2 ст 34 (Прочитати слова, у кодному рядку знайти лишнє слово та обвести його. З обведеними словами скласти та записати речення за зразком.


4)    Прослухати пояснення теми «Множина іменника»(презентацію потрібно раніше скачати)
https://drive.google.com/drive/folders/1JaPw4jncVoXv0ge_gT8ZYCvTuwUSNxho?usp=sharing 

5)    Он-лайн вправа (посортувати слова на дві групи: перша-множина яких утворюється додаванням закінчення ‘s’ і друга- множина утворюється + “es” https://learningapps.org/display?v=pp62ng24520 

6)    Прослухати та з’єднати  https://learningapps.org/display?v=pk98yrwwj20

7)    Знайти до кожного слова форму множини та з’єднати https://learningapps.org/display?v=pnkfanatn20

8)    Підруник Ст 43 Впр 4- слухати, читати, зєднати однину та множину.

9)    Підруник ст 43 впр 5 – слухати, читати та доповники пісеньку за зразком.


Завдання для дистанційного навчання на 27.04-30.04

Виконайте завдання  https://drive.google.com/file/d/1z82znJjc0EidDQ5m_S_3KcVMmlqzQi_m/view?usp=sharing

Відкрийте презентацію  https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vSRaOODmwcI_2Rze39NJ8pYRJxnzw8r4q60a3UOnA8S_O1UIJdigrLEtPrB3kzy_As6zos6-yeZ0_8s/pub?start=false&loop=false&delayms=3000


 

Завдання для дистанційного навчання на 06.04-10.04

І. Повтор ( Не обов’язково. По потребі)

1) Он-лайн вправа ( нам для повтору підходять рубрики  “Can / Can’t – Можу/Не можу”    “His / Her – Його/ЇЇ”      “Wearing- Одяг”)   https://www.gamestolearnenglish.com/fast-phrases/

2) Числівники https://www.gamestolearnenglish.com/numbers/

 

ІІ. Нові Завдання.

1)Вивчити слова для диктанту ( вміти писати) вгорі ст. 41 у підручнику: run, jump, draw, climb, dance, playtheguitar, sing + повторимо skiptherope- скакати на скакалці.

2) Тренувальна вправа для вивчення слів:

https://learningapps.org/display?v=pn4mfafn520

3) Впр 3 ст 41 у підручнику. Доповнити речення анг. словами « Вмію/ Не вмію» згідно смайликів (якщо посміхається – уміє, у нього виходить, якщо не посміхається – не вміє, не виходить).

4) Впр 4 ст 41 у підручнику. Слухати запис № 46 і домалювати смайлику ротик( або посмішку, або навпаки)

5) Впр 3 ст 33 зошит на друкованій основі. Розглянути малюнок, доповнити реченням вписуючи який персонаж що вміє робити.

6) Он-лайн вправа  https://learningapps.org/display?v=p0vdk707c20

7) Відео вправа. Дивимося історію, коли відео зупиняється, ставимо слова у правильному порядку щоб вийшло речення   https://en.islcollective.com/video-lessons/spiderman-can

8) відео урок до підручника https://www.youtube.com/watch?v=Gc9lMst1788


 

Завдання для дистанційного навчання на 29.03-04.04

І. Матеріал для повтору ( не обов’язково, по потребі). Кількість спроб необмежена:

1)https://en.islcollective.com/video-lessons/toy-story-3-possessive-pronouns  - відео вправа на повторення вживання присвійних займенників: - мій, - твій, -  наш, -  ваш, - його, - її, -  його( про предмети та тварини)

2)https://en.islcollective.com/video-lessons/parts-house-1  - відео вправа на повтор теми «У будинку»

3)https://naurok.com.ua/test/start/42939 - онлайн тест на лексику по темі «У будинку»

 

ІІ. Для контролю засвоєного ( кількість спроб необмежена):

1)https://learningapps.org/9933722

 

ІІІ. Нові завдання ОБОВЯЗКОВЕ:

1)Підручник ст. 40 Впр 1Текст – слухати ( аудіо запис № 45), слідкувати, читати;

2)Підручник ст. 40 Впр 2 – читати та доповнити згідно тексту Впр1

3)Зошит на друкованій основі ст. 32 Впр 1 – читати тв. Обрати варіант згідно картинки;

4)Пісенька https://supersimple.com/song/yes-i-can/  - завчаємо фрази

5)Відео урок до пісеньки https://en.islcollective.com/video-lessons/show/animal-actions/166685

6)Вправа https://agendaweb.org/exercises/verbs/can/can-cant-2  Після виконання нажимаємо кнопку «»- («Перевірити»).


Завдання для дистанційного навчання на 23.03-27.03

Увага! Матеріал та вправи розроблені та підібрані так, щоб дитина по максимуму справлялась самостійно! Всі онлайн вправи є тренувальними (такими, що при їх виконанні учень матеріал засвоює, у нашому випадку вивчає слова чи граматичні структури) , вправи мають необмежену кількість спроб і не оцінюються.

 

Матеріали для повторення теми «У будинку» ( не обовязково, по потребі)

  1. https://www.youtube.com/watch?v=010ovH5hY5Y

2)https://www.youtube.com/watch?v=juCUVC-Ffcw

3)https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Possessive_adjectives/Possessive_adjectives_ud31689ym  ( після виконання вправи на тискаєте кнопку «», далі обираєте «а»

 

Для контролю по темі «У Будинку»

1) Словниковий диктант  https://learningapps.org/display?v=pho2capb320

2) Впр 2 ст 27 Зошит на друкованій основі (WB) – Розглянути картинку, відповісти на питання за зразком про розташування предметів у будинку. При письмових відповідях використовуємо прийменники місця (In/ On/ Under).

 

Новий Матеріал Activities/ Actions”(дії)

1)Перелік нових слів вгорі ст. 41 у підручнику. Слухати, вказувати пальчиком на вірну картинку, називати дії. ( Запис № 44 С.

2)https://learningapps.org/display?v=pnfib4f3a20

3)https://learningapps.org/display?v=pp8xwgb8t20

4)https://learningapps.org/display?v=pduh8vwzc20

5)Впр 2 ст 32 Зошит на друкованій основі


Завдання для дистанційного навчання на 12.03-20.03

2 класи

Тема  «У будинку»

  1. Підручник (SB) ст. 34 Впр 1 – слухати (запис №40 CD1), читати. Вивчити слова із тексту вправи: House-будинок , bedroom - спальня, livingroom-вітальня , garden- сад, flowers - квіти , kitchen - кухня, bathroom– ванна кімнат, bloom - цвісти.
  2. Виконати  онлайн вправи за наступними посиланнями нижче посиланням; вивчити слова: hall- хол, study – робочий кабінет,diningroom - їдальня, toilet–туалет.

https://learningapps.org/display?v=pb7c41b9n20

https://learningapps.org/display?v=pw7iockc320

https://learningapps.org/display?v=pymkuu8x520

https://learningapps.org/display?v=ph6g9v1fc20

https://learningapps.org/display?v=p2aw3auu320

https://learningapps.org/display?v=piq7df84a16

https://learningapps.org/display?v=pbfpc9chn20

  1. Робочий зошит на друкованій основі (WB) ст 27 Впр 3- доповнити  речення  вписавши прийменник.
  2. SBcт39 Впр 5,7- виконати завдання. У вправі 5 вписати назви кімнат, у вправі 7 обвести вірний займенник.

 

Авторизація
Шкільне життя
Увага! Батькам першокласників! МОЗ виклало в новій редакції форму первинної облікової документації № 086/о Другий Міжнародний освітній саміт у Мюнхені - збереження і розвиток національної ідентичності (партнерська співпраця із Schule-UA) НАКАЗ 02.05.24 Тернопіль № 20 Про організоване завершення 2023/2043 навчального року та проведення підсумкового оцінювання учнів НАКАЗ 02.05.2024 № 19 Про звільнення від проходження ДПА учнів ТСШ№7, які завершують кожен рівень повної загальної середньої освіти , у 2023/2024 навчальному році Оголошення про проведення конкурсу на заміщення посади директора Тернопільської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №7 з поглибленим вивченням іноземних мов Тернопільської міської ради Тернопільської області Заява про зарахування до закладу освіти Про порядок організації та проведення електронного зарахування дітей до першого класу Інформація для батьків майбутніх першокласників

Національна дитяча гаряча лінія