Українська література

16.03.2020   Administrator   Категорія: 6 клас

 

 
 

 Українська література.

25.05. – 29.05.2020 р.

 

Тема 1.  Повторення вивченого

Д/з.  Пригадати твори,які вивчали впродовж року.

Тема 2.  Список літератури на літо.

7 клас

Суспільно-побутові пісні:

«Ой на горі та женці жнуть», «Стоїть явір над водою», «Гомін, гомін по діброві», «Ой у степу криниченька». Коломийки: «Дозвілля молоді», «Жартівливі коломийки».

Про минулі часи:

Іван ФРАНКО. «Захар Беркут»,

Тарас ШЕВЧЕНКО. «Мені тринадцятий минало…», Тополя», «Як умру, то поховайте…»,

Михайло СТЕЛЬМАХ. «Гуси-лебеді летять…»,

Андрій Чайковський. «За сестрою»,

Григір ТЮТЮННИК. «Климко».

«Ти знаєш, що ти — людина»:

Олекса СТОРОЖЕНКО. «Скарб»,

Богдан ЛЕПКИЙ. «Мишка (Казка для дітей, для малих і великих)»,

Ліна КОСТЕНКО. «Дощ полив…», «Кольорові миші», «Чайка на крижині», «Крила»,

Василь СИМОНЕНКО. «Лебеді материнства», «Ти знаєш, що ти — людина…», «Гей, нові Колумби й Магеллани…»,

Марина ПАВЛЕНКО. «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських»,

Любов ПОНОМАРЕНКО. «Гер переможений».

«Ми — українці»:

Олег Ольжич. «Захочеш – і будеш» (із циклу «Незнаному воякові»),

Олена Теліга. «Сучасникам», «Радість»,

Олександр ГАВРОШ. «Неймовірні пригоди Івана Сили»,

Андрій МАЛИШКО. «Пісня про рушник», «Чому, сказати, й сам не знаю»


18.05. – 22.05.2020 р.

Тема 1.  Література рідного краю. Гумористи Тернопілля. Є.Дудар, А. Бобюк, П. Сорока.

Д/з.  Навчитися виразно читати й аналізувати гуморески:

Є. Дудара – «Дрова рубають – тріски летять»;

П. Сороки – пародія «Навколо ріпки»;

А. Бобюка – «Ми – природолюби».

Тема 2.  Позакласне читання. Твори сучасних українських гумористів.

Д/з.  Прочитати гуморески П. Глазового.


6 клас. Українська література.

 12.05. – 15.05.2020 р.

Тема 1-2.  Павло Глазовий. «Еволюція», «Найважча роль», «Заморські гості», «Кухлик».

Іронічно-пародійна, викривальна спрямованість гумористичних і сатиричних творів.

Д/з.  Навчитися виразно читати гуморески; обов’язково вивчити одну гумореску (на вибір) напам'ять. Зняти відео декламування гуморески і скинути на viber (0977370424 – 6-Б, 6-В); 6-А – на   viber Петру Ярославовичу.

 


04.05. – 08.05.2020 р.

Тема 1. Леонід Глібов. «Муха і Бджола», «Жаба і Віл». Викривальна і повчальна спрямованість байок.

Д/з.  Навчитися виразно читати байки; відповідати на запитання вміщені у підручнику (с.234-235, 238).

 

Тема 2. Степан Руданський. «Добре торгувалось», «Запорожці у короля». Співомовки С. Руданського – унікальне явище у світовому письменстві. Висміювання моральних вад, негативних рис характеру.

ТЛ: гумореска, співомовка.

 

Д/з. Опрацювати матеріал у підручнику (с. 242,243,246,247) .  Навчитися виразно читати співомовки С. Руданського, вміти аналізувати їх зміст; вивчити визначення співомовки. Опрацювати матеріал додаткових джерел, скориставшись посиланнямhttps://drive.google.com/open?id=1_fRxCw6vke45124kpw1FOXg5gQ0UdzGT

 

 

27.04. – 30.04.2020 р.

Тема 1. Гумористичне й сатиричне зображення. Жанрова різноманітність                     гумористичних творів (анекдоти, байки, усмішки, гуморески, співомовки тощо).

ТЛ: гумор (повторення), сатира, байка, (повторення), алегорія, мораль.

 

Д/з. Опрацювати матеріал, посилаючись на додаткові джерела https://www.youtube.com/watch?v=WVrv5njiXUI

 

Тема 2. Леонід Глібов. Визначний український байкар, поет. «Щука». Викривальна і повчальна спрямованість байок письменника.

 

Д/з. Прочитати байку «Щука» у підручнику. Вивчити байку напамять. Опрацювати матеріал. Переглянути презентацію.https://drive.google.com/open?id=1vwuPZrbEwCGNMxaVnFyuAaKvss_inU4f


 

 21.04-24.04.
Тема.  Контрольна робота.  
Написати твір у формі есе: "Місце уяви, фантазії, романтичності в житті сучасної людини ". Пригоди і романтика ( творчість В.Нестайка, Я. Стельмаха, Л.Воронини).
 
Есе писати на прикладі прочитаних вами творів В. Нестайка, Я. Стельмаха, Л. Воронини).
Обов'язково!!!!!!!!!
Зробити якісне фото роботи і відправити на e-mail.

 

Українська література.  6 клас.  06.04-10.04.
Тема.  Леся Воронина. "Таємне  товариство боягузів..." Фантастична, романтична повість про виховання  гідності та мужності. Клим Джура - рятівник світу. Його друзі та вороги.
Тема 2. Теорія літератури.  Сюжет, його  елементи. 
Д/з. Прочитати повість, виписати цитати для характеристики образу Клима   Джури. 
У підручнику прочитати з ТЛ: сюжет (  с. 228-229).

 

Укр. літ. 6 кл. з 30.03-04.04
Тема 1. Допитливість, винахідливість, кмітливість хлопчиків - головних героїв повісті "Митькозавр з Юрківки..."
Д/з. Навчитися характеризувати образ Сергія і Митька.
Запишіть у робочий зошит  свої думки про те, чого навчила  вас повість   Я. Стельмаха "Митькозавр з Юрківки..." (5-8 речень)
Тема 2. Леся Воронина "Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку номер 9"
Прочитати біографію Л. Ворониної у підручнику (с. 186) і   1-12 розділи повіст
Укр. літ. 6 кл. з 23.03-27.03.
1. Ознайомитись з біографією Ярослава Стельмаха.  Прочитати у підручнику с. 157.
У підручнику прочитати   I - V розділи повісті  Я. Стельмаха  "Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера " с. 157-171.
2. Скласти і записати у робочі зошити 5 запитань до прочитаних  розділів повісті.
Зразок. - Яке завдання і з якого предмета отримали хлопці на літні канікули?

Українська література 6 клас
Завдання  з 13.03-20.03
1. За планом вчитися характеризувати образ Яви і Павлуші ( Зразок плану  характеристики персонажів додається).
2. Розвиток мовлення. 
Написати лист В. Нестайку про найцікавіші епізоди повісті "Тореадори з Васюківки".
3. Позакласне    читання.
Прочитати В. Нестайка "Таємниця трьох  невідомих, " " Пригоди Робінзона Кукурудзо ", " Незнайомиць із 13 квартири" ( на вибір).