Французька мова

13.03.2020   Administrator   Категорія: 9 клас

Графік проведення підсумкових контрольних робіт з французької мови

Письмо – 12.05 з 12:00-14:00

На письмо повторити:

- утворення жіночого і чоловічого роду прикметника.

- усі види артиклів і у яких випадках вони ставляться (означені, неозначені, злиті)

- минулий час недоконаного виду(Imparfait), майбутній простий час (future simple), майбутній ближній час (passe recent (immediat)).

 

усі завдання будуть за посиланням в 12:00 на блозі вчителя https://dreamalka.blogspot.com/p/9.html

Аудіювання – 14.05 з 12:00-14:00

Начитка тексту для аудіювання і усі завдання будуть за посиланням в 12:00 на блозі вчителя https://dreamalka.blogspot.com/p/9.html

Читання – 19.05 з 12:00-14:00

Текст і усі завдання будуть за посиланням в 12:00 на блозі вчителя https://dreamalka.blogspot.com/p/9.html

Говоріння – в індивідуальному режимі, тема “Мої плани на літо” у майбутньому часі.

До 14:00 усі виконані завдання потрібно надіслати вчителю на пошту (окрім говоріння, його надсилати на вайбер), якщо не має можливості на пошту ,тоді особисто у вайбер.

Під час контрольних задавайте питання,якщо вам щось не зрозуміло у французьку групу в вайбері


Завдання  з 04.05 – 10.05

Тема: Подорож. Канікули. Дозвілля.

 

  • Написати  план на проведення літніх канікул у майбутньому часі. План має складатись мінімум з 7 пунктів. План надіслати на пошту.
  • План потрібно вивчити і розказати. Зняти відео, як ви розповідаєте цей план  і надіслати вчителю на вайбер.

 

Futur simple

Майбутній простий час

Утворюється за допомогою додавання до неозначеної(початкової) форми дієслова особових закінчень:

                                                   - ai             -ons

                                                   -as             -ez

                                                   -a              - ont

 

  •  

Regarder – дивитися

Je regarderai – я подивлюся (я буду дивитися)

Tu regarderas

Il(Elle,on) regardera

Nous regarderons

Vous regarderez

Ils(Elles) regarderont

 

Дієслова які закінчуються в неозначеній формі на  “ - е"

(lire, prendre, mettre…)

 

  •  

Lire - читати

Je lirai – я прочитаю (я буду читати)

Tu liras

Il(Elle,on) lira

Nous lirons

Vous lirez

Ils(Elles) liront

 

Але є дієслова вийнятки, їхня основа змінює свою форму і вже закінчення треба додавати до цієї зміненої форми.

 

Список дієслів вийнятків і їхні форми в майбутньому часі:

 

aller — ir~                                             apercevoir — apercevr~

avoir — aur~                                         asseoir — assoir~

cueillir- cueiller~                                   courir — courr~

devoir — devr~                                     être — ser~

falloir — il faudra                                  faire — fer~

mourir — mourr~                                  pleuvoir — il pleuvra

pouvoir — pourr~                                 recevoir — recevr~

savoir — saur~                                      tenir — tiendr~

venir —viendr~                                     voir — verr~

vouloir — voudr

 

Наприклад:

Etre – бути

Je serai – я буду

Tu seras

Il (elle,on) sera

Nous serons

Vous serez

Ils(elles) seront

 

Відеопояснення як утворюється майбутній час дієслів можна за посиланням:

https://drive.google.com/open?id=1b96tqUBCTJGHFdAv9welidP2T5fgvxos

 

  • Усі виконані завдання і записи у словнику вислати на адресу dreamalka@gmail.com до 10.05.2020

     

Завдання з 27.04-03.05

Тема: Подорож.Транспорт.

 

  • Ступені порівняння прикметників (Degres de comparaison des adjectifs)

Якісний прикметник мае три ступені порівняння: звичайний, вищий, найвищий.

 

Виший ступінь утворюсться за допомогою прислівників (plus, moins, aussi). Пliсля прикметника ставлять сполучник  que (ніж, як, за, проти).

Вищий ступінь. Наприклад :

Il est plus attentif que moi.-Bін більш уважний, ніж я.

Il est moins attentif que moi. - Bін менш уважний, ніж я.

Il est aussi attentif que moi.- Він такий же уважний, як я.

Найвищий ступінь

Найвищий ступінь утворюеться за допомогою прислвників рlus, moins, перед якими стоїть означений артикль: le (la, les). Наприклад :

le plus attentif - найуважніший

la plus attentive - найуважніша

les plus attentifs (attentives) - найуважніші

le moins attentif - найменш уважний

la moins attentive - найменш уважна

les moins attentifs (attentives) - найменш уважні

 

Прикметники bon, mauvais, petit мають особливі форми утворення ступеня порівняння:

 Звичайний                                     Вищий                                     Найвищий

bon (bonne)                               meilleur(e)                                le (la) meilleur(e)

 добрий(а)                                   кращий (а)                              найкращий(а)

mauvais(e)                                     pire                                         le (la) pire

 поганий(а)                                  ripший(а)                                найгірший(а)

petit(e)                                       moindre                                  le (la) moindre

маленький(а)                               менший(а)                              найменший(а)

 

- Вправа до ступенів порівняння..Перекласти речення на французьку

1. Літак найшвидший вид транспорту.

2. Машина швидша за велосипед.

3. Поїзд дешевший ніж літак.

4. Цей корабель найменший.

 

- Подорож. Транспорт.

 Впр.8 ст.169 (вибрати вірну відповідь)

 

- Тест за 12.03 Читання (підсумкова робота по темі  Франція, Франкофонія)

Написати на подвійному листку в лінійку.

 

Як підписати роботу

Test

Lecture

Імя прізвище (французькою)

Classe 9 (A,B,C)

Ecole 7

 

Francophonie

Le terme francophonie est apparu pour la première fois vers 1880, lorsqu'un geographe français, Onesime Reclus, l'utilise pour désigner l'ensemble des personnes et des pays parlant le français. On parle désormais de francophonie avec un « f » minuscule pour désigner les locuteurs de français et de Francophonie avec un « F » majuscule pour figurer le dispositif institutionnel organisant les relations entre les pays francophones.

La francophonie, ce sont tout d'abord des femmes et des hommes qui partagent une langue commune, le français. Le dernier rapport en date de l'Observatoire de la langue française, publié en 2014, estime leur nombre à 274 million de locuteurs répartis sur les cinq continents.

Dès les premières décennies du XX siècle, des francophones prennent conscience de l'existence d'un espace linguistique partagé, propice aux échanges et à l'enrichissement mutuel.

Depuis 1970 et la création de l'agence de coopération culturelle et technique (ACCT) – devenue aujourd'hui l'Organisation internationale de la Francophonie (OIF) – les francophones peuvent s'appuyer sur un dispositif institutionnel voue à promouvoir la langue française et les relations de coopération entre les 80 États et gouvernements membres ou observateurs de l'OIF.

• La Secrétaire générale de la Francophonie est la clé de voûte de ce dispositif. Michaëlle Jean a été désignée à ce poste par le Sommet de la Francophonie en 2014 à Dakar (Sénégal).

• L'Organisation internationale de la Francophonie met en euvre la coopération multilatérale francophone au côté de quatre opérateurs :

l'Agence universitaire de la Francophonie (AUF)

TV5Monde, la chaîne internationale de télévision

l'Association internationale des maires francophones (AIMF)

l'Université Senghor d'Alexandrie

La Francophonie dispose aussi d'un organe consultatif : l'Assemblée parlementaire de la Francophonie (APF).

 

Dites vrai ou faux

1. La francophonie ce sont des gens qui partage la langue francaise.

2. Le dernier rapport date en duex milles quatre.

3. ACCT a cree depuis mille neuf cent soixante dix.

4. OIF c’est organization international de la France.

5. Un organe consultative c’est APF.

 

Choisis la bonne réponse.

1. Le mot « francophonie » date...

a) du début du XX siècle  b) du début du XIXe siècle   c) de la fin du XIX siècle

2. Le mot « francophonie » a été inventé par Onesime Reclus, ...

a) un géographe français   b) un historien français c) un politicien franças

3. Le mot « francophonie » désigne l'ensemble de personnes qui...

a) parlent français   b) vivent dans les pays francophones   c) apprennent le français

4. En 2014 le nombre de francophones dans le monde était...

a) 274 millions

b) 264 millions

c) 374 millions

5. Quelle organisation promeut aujourd'hui la langue française et les relations de coopération entre les 80 États et gouvernements membres ou observateurs de l'OIF ?

a)  (OIF)     b) (ACCT)     c)  (AUF)

6. Qui est Michaëlle Jean ?

a) la cheffe du Sommet de la Francophonie   b) la cheffe de (AIMF) c) la Secrétaire générale de la Francophonie

7. Quel est le rôle de l'Assemblée parlementaire de la Francophonie (APF) ?

Elle est...

a) un organe judiciaire

b) un organe exécutif

c) un organe consultative

 

-    Усі виконані завдання і записи у словнику вислати на адресу dreamalka@gmail.com до 03.05.2020


Завдання з 21.04 по 26.04

Тема: Подорож. Прикметник.

- Утворення жіночого роду прикметників. Правило на ст.159, впр. 5

Пояснення утворення жіночого роду прикметників за посиланням  https://drive.google.com/open?id=1T9VEO_P3mLPTnE_rxI5gS8-jPdcnOuWz

  • Впр.6, ст.160 (поставити прикметник у дужках у потрібній формі, враховуючи рід іменника і правило утворення роду прикметника)
  • Впр.11, ст.162 (дати відповіді на запитання використовуючи малюнки на ст.161 (lexique),162)

Усі виконані завдання і записи у словнику  вислати на адресу dreamalka@gmail.com до 26.04.2020

Завдання з 06 по 12.04

Тема: Кіно, театр, дозвілля.

  • Вивчити і переписати у словник вирази “як можна висловити свою думку”

Donner son opinion

A mon avis,

selon moi,

d'après moi,

à ma connaissance,

personnement,

en ce qui me concerne,

Je suis d'avis que ...

Je pense que ...

Je crois que.

Je trouve que .

J'ai l'impression que...

Il me semble que...

На мою думку,
на мою думку,
на мою думку,
наскільки мені відомо,
особисто,
що стосується мене,
Я вважаю, що ...
Я думаю ...
Я вірю що...
Я знаходжу це.
 У мене таке враження, що ...
Мені здається, що ...

 
  • Контрольна робота по темі.

Виконати роботу на подвійному листку в лінійку.

Підписати:

Test

Production ecrite

Імя прізвище (по французьки)

Classe 9A(B,C)

Ecole 7

 

  • “Mon film prefere” – Мій улюблений фільм

Описати свій улюблений фільм на французькій мові.

Вказати назву, жанр, головних акторів, короткий опис фільму і чому подобається саме Вам.

 

  • Усі виконані завдання і записи у словнику вислати на адресу dreamalka@gmail.com до 12.04.2020

 

Завдання 30.03-04.04

Тема: Кіно, театр, дозвілля.

  • Вислати виконання попередніх завдань на пошту dreamalka@gmail.com , якщо ще не висилали.
  • Ст.139 дієслова синоніми ”se souvenir”, “se rappeler”- пам’ятати. Переписати відмінювання цих дієслів у словник. Різниця між дієсловами у тому що ”se souvenir” вимагає після себе прийменника de , se souvenir de qch (памятати про щось) вживається більше коли мова йде про минуле, дитинство, це більш сентиментально. Se rappeler (памятати щось) вживається в більш загальному значенні.
  • Впр.4 (с) ст.140 є два твердження, треба розділити у таблицю,яке вірне(on dit-говорять) і не вірне(on ne dit pas- не говорять)

Пояснення відмінювання займенникових дієслів за посиланням  https://drive.google.com/file/d/1CaIE91IwBi8m5bZUy4zPSa5jJlA6lWuE/view

 

  • Виписати в словник і вивчити слова “Жанри кіно і театр”

Cinema – кіно, кінотеатр ,peplum – пеплум (жанр історичних фільмів в якому використовуються античні і біблійські сюжети), un film romantique- романтичний фільм , une comedie - комедія , un film d’action/d’aventure – пригодницький фільм , un film d’animation/ un dessin anime - мультфільм, un film policier - детектив , un film de guerre – військовий фільм (про війну) , un film fantastique – фантастика , un film d’horreur – фільм жахів , un film de western - вестерн, un film de science-fiction – науково-фантастичний фільм , une serie tele - телесеріал, une bande-annonce – трейлер, theatre - театр , tragédie - трагедія drame – драма, Le Vaudeville – Водевіль (різновид легкої комедії з куплетами, які виконуються під музику), drame Bourgeois -  буржуазна драма, théâtre de l'Absurde – театр Абсурду.

Як читаються нові слова за посиланням.  https://drive.google.com/open?id=1gyfc5lEsbcdhJ_rIJcxGjz1EvrM41WmD

  • Надіслати фото підписаних виконаних завдань на пошту dreamalka@gmail.com до 04.04.2020

    Завдання на період з 23.03 – 28.03

9А,Б,В французька мова

- Вислати фото підписаних робіт з попереднім завданням на адресу dreamalka@gmail.com

Тема “Loisir, cinema, theatre”

- виписати у словник, перекласти і вивчити слова ст.135 у рамочці і впр.9 ст.134

- впр.8 ст.132 (написати у зошиті і поставити у потрібній формі дієслова avoir або etre відповідно до participle passe дієслів)


Завдання на період з 12.03 – 20.03

Французька мова 9 кл
Тема: Франкофонія.
текст впр. 16 ст.108-109 прочитати
впр.17 - (вправа до тексту) вказати правда чи ні.
впр. 18 - закінчити речення.