Кольоровий тиждень у 2-А класі
05.05.2018 Administrator Категорія: Шкільні свята, вечори, зустрічі
Кольоровий тиждень у 2-А класі
Це було веселкове свято емоцій і вражень тривалістю в тиждень! Щодня діти і вчителька Лілія Євгенівна Цуп приходили до школи в одязі певних кольорів. І щоразу їх зустрічав клас, прикрашений повітряними кульками відповідної барви. Але найцікавіше те, що всі уроки ставали «кольоровими».
Діти дізналися про значення кольорів і їхній вплив на самопочуття, емоції людини. Червоний день минув для другокласників під знаком серця, а серце, як відомо, асоціюється з душевністю, теплотою. Це двигун кожного організму. Діти писали на своїх червоних паперових серденьках теплі слова. Довідалися багато цікавих фактів про серце, кров, судини… Навіть математичні задачі стосувалися «червоних» органів. А на уроці української мови всі складали казку про червону Феррарі.
Жовтий день обертався в 2-А довкола сонця. Діти створювали класне сонечко зі словами ввічливості на його промінчиках. Жовта барва сонячно розлилася по сім’ях школярів, адже казку про жовту жирафу Жанну вони дописували вдома разом із батьками.
Зелений день збігся із Днем цивільного захисту. Діти малювали тематичні плакати, писали побажання природі на долоньках із зеленого паперу. Урок із основ охорони здоров’я теж вдався зеленим-зеленим.
У синій день над 2-А класом засяяло блакиттю небо мрій. Кожен школяр витинав хмаринку, на якій записував свою найзаповітнішу мрію. Хтось мріє побувати в Болгарії, в Єгипті, в Парижі, хтось — отримати омріяну іграшку. Багато діток мріють про домашніх тваринок, іграшки. Дехто хоче покататися на казковому єдинорозі, а дехто — мати старшого брата, чарівну паличку, дві з половиною тисячі гривень… На декотрих хмаринках дитячим почерком була написана мрія всієї нації — щоби в Україні закінчилася війна. І лише в Марка Гнатишина немає мрій. Він так і написав: «Я щасливий!»
Фінальний день був фіолетовим. Діти пригадали свої добрі справи протягом тижня. Вони допомагали мамам, годували тваринок, читали, збирали пакунки для акції від товариства Червоного хреста, підтримували на міських змаганнях «Тато, мама і я — спортивна сім’я!» команду з нашого класу, що захищала честь школи. Дехто бавив молодших сестричок-братиків, а дехто — «доглядав тата». А хтось любить усіх — і це, мабуть, найдобріша справа!
Завершився кольоровий тиждень класним чаюванням із цукерками у фіолетових обгортках. Лілія Євгенівна записала відео, де діти розповідали про свої улюблені кольори і те, чим сподобався їм веселковий тиждень. Також учителька нагородила школярів за краще представлення того чи іншого кольору в одязі й активність у командному конкурсі «Скарбничка оповідань».
— Протягом кольорового тижня діти працювали за «круглими» столами — це їм подобається значно більше, ніж сидіти за партами одне за одним, — підсумовує Лілія Євгенівна. — Кожного уроку чекали з нетерпінням, адже знали, що завдання будуть не звичайні, а «кольорові». Дуже захоплювали дітей тексти з для читання з цікавими фактами. Вони були вражені загальною довжиною судин у нашому тілі, параметрами Сонця. Їм подобається працювати в команді, а ми саме так і працювали протягом цього тижня. А ще діти відпочили від шкільної форми, дізналися про значення кольорів. Уже на цьому, не кольоровому тижні Меланія Демчишин і Тоня Дзісяк прийшли в жовтому одязі, бо він, як ми говорили, допомагає сконцентруватися на іспитах учням і студентам. А ми цього дня писали контрольну з математики!
Отже, кольоровий тиждень продовжує забарвлювати шкільні будні наших дітей. Допоки вчителька не вигадає для них щось новеньке.