Онлайн опитування
09.08.2019 Administrator Категорія: Батькам
Додаток 2
до наказу управління освіти і науки
від 05.08.2019 № 283
Онлайн опитування
Шановні вчителі, батьки, учні!
Запрошуємо Вас взяти участь в опитуванні (за покликанням https://forms.gle/VaZXtLaMtXvoPCQx7 ) щодо формування освітнього середовища Вашого навчального закладу. Опитування анонімне, а його узагальнені результати будуть використані для планування освітньої політики в місті в цілому.
Прочитайте запропоновані твердження. Відмітьте варіант, який, на Вашу думку, найбільше підходить до Вашої школи («Зовсім ні» , «Певною мірою», «Здебільшого», «Повністю»), або напишіть свій варіант у графі - «інше».
РОЗДІЛ 1. «Сприятливе для здоров’я і навчання фізичне середовище
1. У школі створено належні санітарно-гігієнічні умови та належний рівень пожежної та електричної безпеки, забезпечено доступ до якісного харчування, майданчиків для занять фізичною культурою, медпункту тощо.
2. У школі створено освітній простір для активного навчання школярів з урахуванням особливостей їхнього розвитку (сучасні мультимедійні засоби, обладнання, навчальні матеріали, оновлені кабінети).
3. Інтер’єр та облаштування коридорів, фойє, залів і класів створює можливості для різноманітних форм навчальної діяльності, забезпечує сприятливу емоційну атмосферу, мотивує та налаштовує на продуктивну роботу.
РОЗДІЛ 2. «Комфортне психосоціальне середовище»
1.Школа підтримує дружню, заохочувальну і комфортну атмосферу для всіх учасників освітнього процесу.
2. Школа проводить активну політику щодо недопущення всіх видів насильства і має чіткі механізми реагування на прояви булінгу, насильства і знущання.
3. В школі створений простір для психологічного розвантаження та відпочинку учнів, забезпечується надання психологічних консультацій та психосоціальної підтримки, для дітей, які її потребують та дітей із сімей у складних життєвих обставинах.
4. Шкільна психологічна служба забезпечена організаційними можливостями для ефективної роботи.
РОЗДІЛ 3. «Ефективне освітнє середовище»
- Школа враховує індивідуальні особливості школярів, різні стилі навчання, підтримує активне навчання і критичне мислення, звертає увагу на формування життєвих навичок на засадах компетентнісного підходу.
2.Учні мають можливість обирати предмети варіативного складника освітньої програми з урахуванням запитів більшості або профорієнтаційних перспектив.
3. Всі учні можуть спробувати себе у музичних, мистецьких або сценічних видах діяльності, інших варіантах позашкільної активності, спрямованої на розвиток їхніх здібностей.
4.У школі учні почуваються вмотивованими, потрібними й вислуханими, залученими до спільних активностей.
5.У школі створено систему взаємонавчання і взаємопідтримки вчителів, які постійно підвищують свою кваліфікацію за дистанційними та очними формами навчання.
РОЗДІЛ 4. «Ефективне шкільне управління, партнерство і участь.
- Школа має визначену місію і кодекс поведінки, які сприймаються усіма учасниками освітнього процесу.
2.Управління школою відбувається на засадах самоврядування, демократії, рівного доступу, прозорості та поваги до різноманіття культур.
3. У школі функціонує учнівське самоврядування, яке має значний вплив на процеси, які відбуваються під час навчання.
4.Батьки учнів беруть активну участь у житті школи.