Завдання для 2 класу

14.03.2020   Administrator   Категорія: 2 клас

Українська мова  (25.05 – 29.05)

  1. Закріплюю вивчене. ( с. 141-142, впр. 1, 3, 5, 9, 11,  – письмово).

 

  •  
  1. Повторення вивчених випадків додавання і віднімання двоцифрових чисел (с. 157, № 982, 984, 986, 987 – письмово; №981, 983, 985 – усно).

 

  1. Повторення вивчених випадків множення (с.158-159, №990, 993, 995, 998 – письмово; № 988, 991, 994, 997 – усно).

 

  1. Повторення вивчених випадків ділення (с. 159-160, № 999-1003 - усно).

 

Я досліджую світ(25.05 – 29.05)

  1. Заповнити сторінки в зошиті.

 

Читання  (25.05 – 29.05)

  1. Читати художню літературу, енциклопедії, дитячі журнали.

     

Українська мова  (18.05 – 22.05)

  1. Удосконалюю текст. ( с. 135-136, впр. 1,2, 4, 9, 10 - письмово).
  2. Повторюю вивчене. ( с. 139-140, впр. 2, 3, 7, 13, 15 – письмово).

 

  •  
  1. Множення і ділення чисел на 10. Дії з іменованими числа­ми. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач ( с.154-155, №961, 964, 966, 967, 968, 971 – письмово; № 962, 963 - усно).
  2. Закріплення вивчених випадків множення і ділення. Скла­дання і розв’язування задач за даними таблиці. Побудова прямокутника (с. 155-156, №973, 974, 975, (976,977- записати виразом), 978, 979 - письмово).

 

Я досліджую світ(18.05 – 22.05)

  1. Значення природи для дітей. (с.117)
  2. Охорона природи. (с. 121-122)
  3. Червона книга України. (с. 123-124)
  4. Діагностична робота.

Читати, відповідати на запитання. Заповнити сторінки в зошиті.

 

Читання  (18.05 – 22.05)

  1. Л. Компанієць «Чотири квіточки». (с. 137).
  2. Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 138). Усно дати відповіді на запитання.

 

 (12.05 – 15.05)

Українська мова 

  1. Виявляю слова, які прикрашають текст. ( с. 133-134, впр. 1, 2, 6, 7 – усно; впр. 3, 4 – письмово).
  2. Виявляю слова, які прикрашають текст. ( с. 134, впр. 8 – письмово).
  3. Прикрашаю текст. ( с. 135-136, впр. 1, 2, 3, 6 – усно; 4, 7, 9 – письмово).

 

 

Математика  (12.05 – 15.05)

  1. Множення з числами 1 і 0. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач. Обчислення периметра прямо­кутника (с. 151-152, № 935, 936 – усно; № 934, 937, 938, 939, 940, 941- письмово). Повторити таблицю множення.
  2. Ділення на 1 і ділення рівних чисел. Обчислення значень буквених виразів. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач (с. 152-153, № 943, 945, 947, 950 – письмово; № 944 – усно).
  3. Ділення числа 0. Неможливість ділення на 0. Обчислення значень виразів на дві дії. Обчислення периметра квадрата. Розв’язування задач (с. 153-154, № 951, 952, 953 – усно; № 954, 955, 956, 959 - письмово ).

 

Я досліджую світ  (12.05 – 15.05)

  1. Літні розваги. (с.109-110)
  2. Безпека спілкування з дикими та бездомними тваринами. (с.111-112)
  3. У природі все взаємопов’язано. (с.115-116)

Читати, відповідати на запитання. Заповнити сторінки в зошиті.

 

Читання  (12.05 – 15.05)

  1. Веселе слово. П. Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші» (с.131-133).
  2. Створюємо казку. Л. Костенко «Вербові сережки». (с. 134). Скласти казку про дівчаток, яким верба подарувала чарівні сережки.

3. Як здійснити мрію. М. Сингаївський «Про пасажирський лайнер і паперовий літачок». (с. 135- 136).


04.05- 08.05

1)    Кросворд ( натискай на цифри у кросворді, з’являється картинка. Підпиши назву дії, що зображена і розв’яжеш кросворд)

https://learningapps.org/display?v=pymmidpta20

2)    Аудіювання  (прослухай аудіо, відгадай яку тварину описано та з’єднай з її зображенням) - https://learningapps.org/display?v=pu9naza7a20

3)    Зошит на друкованій основі Впр 2 ст 34 (Прочитати слова, у кодному рядку знайти лишнє слово та обвести його. З обведеними словами скласти та записати речення за зразком.


4)    Прослухати пояснення теми «Множина іменника»
https://drive.google.com/drive/folders/1JaPw4jncVoXv0ge_gT8ZYCvTuwUSNxho?usp=sharing 

5)    Он-лайн вправа (посортувати слова на дві групи: перша-множина яких утворюється додаванням закінчення ‘s’ і друга- множина утворюється + “es” https://learningapps.org/display?v=pp62ng24520 

6)    Прослухати та з’єднати  https://learningapps.org/display?v=pk98yrwwj20

7)    Знайти до кожного слова форму множини та з’єднати https://learningapps.org/display?v=pnkfanatn20

8)    Підруник Ст 43 Впр 4- слухати, читати, зєднати однину та множину.

9)    Підруник ст 43 впр 5 – слухати, читати та доповники пісеньку за зразком.

27.04 - 30.04 

Математика (27.04-30.04)

  1. Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення периметра прямокутника (с.142, № 871, 875, 876, 880 – усно; № 872,  874, 877, 878, 879 - письмово).
  2. Складання за схемою добутків з множником 8 і частки з дільником 8. Відновлення рівностей. Розв’язування задач (с.143-144, № 881, 883, 884, 885 – усно; № 882, 886, 887, 888, 889 - письмово ).
  3. Знаходження невідомого дільника. Відновлення рівностей. Розв’язування задач ( с.144-145, № 890, 891, 892, 894 – усно; № 893, 895, 896, 897 - письмово).

 

Українська мова (27.04-30.04)

  1. Розпізнаю текст. Написання тексту за малюнком ( с. 125-126, впр.1, 3 – усно; впр.4 –письмово; впр.5, 6, 7, 8 – усно; впр.9 - письмово). Правило.
  2. Добираю заголовок тексту. Складання тексту за поданим заголовком і світлиною ( с. 127-128, впр. 1, 2, 3, 4 – усно; впр. 5- письмово; впр.- 6, 7 – усно; впр.8 і 10 - письмово). Правило.

 

 

Я досліджую світ (27.04-30.04)

 

 

  1. Літо в природі. Літні місяці. (с.96)
  2. Ознаки літа в неживій природі. (с.97)
  3. Рослини влітку. (с.98-99)

 

Читати, відповідати на запитання. Заповнити сторінки в зошиті.

 

 

 

Читання (27.04-30.04)

 

  1. Сторінками журналу «Джміль». Школа економіки. «Наша гривня», «Чому грошей не може бути скільки за­вгодно?» (із журналу) (с. 126).
  2. Про одне по-різному. М. Чумарна «Товар і покупець» (казка-загадка) (с. 127).
  3. Дитячі енциклопедії — джерело нових знань. «Наші мудрі друзі -—енциклопедії». (с. 128).

     

 

з 21.04 по 25.04

Математика (21.04-25.04)

  1. Складання за схемою добутків з множником 8 і частки з дільником 8. Відновлення рівностей. Розв’язування задач (881-889).
  2. Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення периметра прямокутника (871-880).
  3. Складання за схемою добутків з першим множником 8. Дії з іменованими числами. Побудова прямокутників на папе­рі в клітинку. Розв’язування задач (861-870).

Українська мова (21.04-25.04)

  1. Складаю речення. Складання розповіді про весну (впр. 1-12, с. 123-124).
  2. Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу “Досліджую речення”.
  3. Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань. Діагностична робота за темою «Досліджую речення»

Я досліджую світ (21.04-25.04)

  1. Літо в природі. Літні місяці. (с.96)
  2. Ознаки літа в неживій природі. (с.97)

Читати, відповідати на запитання. Заповнити сторінки в зошиті.

Читання (21.04-25.04)

  1. Робота з дитячою книжкою. Читаємо дитячі журнали.
  2. Сторінками журналу «Джміль». Школа економіки. «Наша гривня», «Чому грошей не може бути скільки за­вгодно?» (із журналу) (с. 126).

     

Завдання з 06.10 по 10.04

Математика (06.04-10.04)

  1. Складання за схемою добутків з множником 7 і частки з дільником 7. Периметр квадрата. Розв’язування задач (844-852).
  2. Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення периметра прямокутника (871-880).
  3. Складання за схемою добутків з першим множником 8. Дії з іменованими числами. Побудова прямокутників на папе­рі в клітинку. Розв’язування задач (861-870).
  4. Знаходження невідомого множника. Відновлення рівностей. Розв’язування і порівняння задач (853-860).

Українська мова (06.04-10.04)

  1. Визначаю головні слова в реченні (1-11, с. 120-121)
  2. Складаю речення (1- 8, с. 123-124)
  3. Поширюю речення за питаннями (1-10, с. 122-123 )

Я досліджую світ (06.04-10.04)

  1. Україна у світі. (с. 84-85)
  2. Різноманітність людей у світі. (с.86-87)
  3. Культура та звичаї різних країн світу. (с. 91-92)

Читати, відповідати на запитання. Заповнити сторінки в зошиті.

Читання (06.04-10.04)

  1. Вступ до теми. Що? Де? Чому? Навіщо? 0. Дерманський «Чудо із чудес» (с. 122-123).
  2. Погортаємо сторінки журналу «Барвінок». «Читання — класні ліки» (із журналу) (с. 123).
  3. Медіавіконце: дитячі журнали, енциклопедії. Читати дитячі журнали, довідники, енциклопедії… (с. 124-125).

    Завдання з 30.03 по 04.04

 

Математика (30.03-03.04)

  1. Способи обчислення периметра прямокутника. Дії з імено­ваними числами. Розв’язування задач (835-843).

2.  Складання за схемою добутків з множником 7 і частки з дільником 7. Периметр квадрата. Розв’язування задач (844-852).

3. Знаходження невідомого множника. Відновлення рівностей. Розв’язування і  порівняння задач (853-860).

4. Складання за схемою добутків з першим множником 8. Дії з іменованими числами. Побудова прямокутників на папе­рі в клітинку. Розв’язування задач (861-870).

 

Українська мова (30.03-03.04)

  1. Досліджую питальні речення. Редагування тексту. Складання речень за малюнками (впр. 1-8, с. 115-116). Вправа 4, 5 – письмово; вправа 2 – правило.
  2. Досліджую спонукальні речення. Розділові знаки наприкінці спонукальних речень. Складання тексту для реклами (впр. 1-8, с. 117-118).Вправа 5, 8 – письмово; вправа 1,2 – правило.
  3. Розрізняю окличні і неокличні речення. Складання речень за малюнками (впр. 1-7, с. 118-119). Вправа 3, 7 –письмово; вправа 1 – правило.

 

 

 

Я досліджую світ (30.03-03.04)

 

  1. Рукотворні матеріали та їхні властивості. (с. 75-76)
  2. Використання рукотворних матеріалів у побуті. (с.77-78)
  3. Винаходи людства та їхній вплив на життєдіяльність людини. (с.79-80)

Читати, відповідати на запитання. Заповнити сторінки в зошиті.

 

 

 

Читання (30.03-03.04)

 

  1. Гей, Великдень! Гей, весна! А. Камінчук «Українська писанка...». (с. 118).
  2. Почуття любові. В. Лучук «Тільки мама». Леся Українка «На зеленому горбочку» (с. 119).
  3. Створюємо усний журнал.  (с. 120).

     

 

Завдання з 23 по 27 березня

Українська мова

  1. Розпізнаю речення. Складання речень із поданих слів (впр. 1-10, с. 112-113), впр. 4, 5, 10 – письмово.
  2. Досліджую розповідні речення. Розділові знаки наприкінці розповідних речень. Складання речень за коміксами (впр. 1-10, с. 114-115), впр. 4, 5 10 – письмово.
  3. Розвиток зв’язного мовлення. Складання речень за коміксами. (с.115), впр. 9 – письмово.

Математика

  1. Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Визначення часу за годинником (с.131-132, № 800-807), повторити табличку множення 2, 3, 4, 5, 6; № 800, 801, 804 – усно, №802, 803 – письмово.
  2. Складання за схемою добутків з множником 6 і частки з дільником 6. Обчислення значень буквених виразів. Скла­дання і розв’язування задач (с.132-133, №808-816), повторити табличку множення  та ділення на 2, 3, 4, 5, 6; № 808, 813 – усно, №809, 810, 814 – письмово.
  3. Коло і круг. Складання часток за схемами і обчислення їх значень. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач (с. 133-134, №817-825), повторити табличку множення та ділення на  2, 3, 4, 5, 6; №  822, 823 – усно, №817, 820, 821 – письмово.
  4. Складання за схемою добутків з першим множником 7. Складання і розв’язування задач. Обчислення периметра прямокутника (с. 135-136, №826-834),  № 826, 827, 832, 834 – письмово, №829, 830 – усно.

 

Я досліджую світ

  1. Звірі навесні (с.65).
  2. Взаємозв’язки в природі. Ланцюги живлення (с.66-67).
  3. Як поводитися в природі навесні (с.70).
  4. Праця людей навесні (с.71-72).

Опрацювати сторінки у зошиті до даних тем.

 

 

 

Читання

  1. Вчимося слухати і розуміти текст. Л. Костенко «Перекинути шпаківня» (с. 116). Читати, відповідати на запитання.
  2. Про що може йти мова в казці? В. Сухомлинський «Хлоп­чик і Дзвіночок Конвалії». (с. 117-118). Читати, відповідати на запитання до казки.

 

  1. Робота з дитячою книжкою. Оповідання В. Сухомлинського.

з 12 по 20 березня

 

Українська мова

 

1. Розпізнаємо службові слова. Складання і записування речень за малюнком (впр. 1-8, с. 105-106). Вправа 3, 5 — письмово

 

2. Пишу службові слова окремо від інших. Складання речень. Відгадування загадок (впр. 1-8, с. 106-107) Вправа 3,5,8 — письмово

 

3. Використовую службові слова. Доповнення тексту службовими словами (впр. 1-14, с. 108-109). Вправа 1, 5 -усно, 2, 8 — письмово.

 

4.   Розрізняю частини мови за питаннями. Складання речень (впр. 1-6, с. 110), вправа 1, 2 — усно, правило напам’ять, вправа 3, 4,5 — письмово.

 

5. Розрізняю частини мови за питаннями. Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу “Досліджую службові слова”. (впр. 7-12, с. 111), вправа 7, 9 — усно, 8,10 — письмо.

 

Математика

 

1. Складання за схемою добутків з множником 5 і частки з дільником 5. Складання і розв’язування задач. Визначення часу за годинником

 (767-774).   769, 773, 774 — письмово

 

2.  Буквені вирази. Складання добутків і обчислення їх зна­чень за таблицею. Розв’язування задач (775-782).  775, 777, 780, 781, 782 — письмово

 

3. Обчислення значень буквених виразів. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач ( 783-790).  783, 784, 785, 787 — письмово.

 

4. Складання за схемою добутків з першим множником 6. Творча робота над задачею ( 791- 799).  791, 793, 794, 797, 798 — письмово.

 

Читання

 

1. Вступ до теми. Знову починається весна. «Ой весна, вес­на...» (напам’ять), «Вийди, вийди, сонечко» (українські народні пісні). В. Гринько «Мирилки». (с. 110-111).

 

2. Досліджуємо текст.

О. Копиленко «Весна іде» (с. 112-113).

 

3. Образ весни в поезії. І. Франко

«Надійшла весна прекрас­на...» (напам’ять) (с. 113).

 

4. Медіапроект: «Класна газета».

Як створити класну газе­ту? (с. 114-115).

 

 

 

Я досліджую світ

 

1. Умови вирощування рослин. с.58-59

 

2. Комахи навесні. с. 60-61

 

3. Птахи навесні.  с. 64

 

 

 

https://vchy.com.ua/  - міжнародна онлайн платформа, де учні початкової школи усієї України вивчають математику в інтерактивній формі

 

https://learning.ua/mova/  -  Завдання з української мови

 

 

http://edugames.rozumniki.ua/catalog/  -  інтерактивні завдання у період карантину. БЕЗКОШТОВНИЙ тестовий доступ до всіх завдань за шкільною програмою 1-4 класів з української мови та математики.