Завдання для 2 класу
14.03.2020 Administrator Категорія: 2 клас
Українська мова (25.05 – 29.05)
- Закріплюю вивчене. ( с. 141-142, впр. 1, 3, 5, 9, 11, – письмово).
- Повторення вивчених випадків додавання і віднімання двоцифрових чисел (с. 157, № 982, 984, 986, 987 – письмово; №981, 983, 985 – усно).
- Повторення вивчених випадків множення (с.158-159, №990, 993, 995, 998 – письмово; № 988, 991, 994, 997 – усно).
- Повторення вивчених випадків ділення (с. 159-160, № 999-1003 - усно).
Я досліджую світ(25.05 – 29.05)
- Заповнити сторінки в зошиті.
Читання (25.05 – 29.05)
- Читати художню літературу, енциклопедії, дитячі журнали.
Українська мова (18.05 – 22.05)
- Удосконалюю текст. ( с. 135-136, впр. 1,2, 4, 9, 10 - письмово).
- Повторюю вивчене. ( с. 139-140, впр. 2, 3, 7, 13, 15 – письмово).
- Множення і ділення чисел на 10. Дії з іменованими числами. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач ( с.154-155, №961, 964, 966, 967, 968, 971 – письмово; № 962, 963 - усно).
- Закріплення вивчених випадків множення і ділення. Складання і розв’язування задач за даними таблиці. Побудова прямокутника (с. 155-156, №973, 974, 975, (976,977- записати виразом), 978, 979 - письмово).
Я досліджую світ(18.05 – 22.05)
- Значення природи для дітей. (с.117)
- Охорона природи. (с. 121-122)
- Червона книга України. (с. 123-124)
- Діагностична робота.
Читати, відповідати на запитання. Заповнити сторінки в зошиті.
Читання (18.05 – 22.05)
- Л. Компанієць «Чотири квіточки». (с. 137).
- Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 138). Усно дати відповіді на запитання.
(12.05 – 15.05)
Українська мова
- Виявляю слова, які прикрашають текст. ( с. 133-134, впр. 1, 2, 6, 7 – усно; впр. 3, 4 – письмово).
- Виявляю слова, які прикрашають текст. ( с. 134, впр. 8 – письмово).
- Прикрашаю текст. ( с. 135-136, впр. 1, 2, 3, 6 – усно; 4, 7, 9 – письмово).
Математика (12.05 – 15.05)
- Множення з числами 1 і 0. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач. Обчислення периметра прямокутника (с. 151-152, № 935, 936 – усно; № 934, 937, 938, 939, 940, 941- письмово). Повторити таблицю множення.
- Ділення на 1 і ділення рівних чисел. Обчислення значень буквених виразів. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач (с. 152-153, № 943, 945, 947, 950 – письмово; № 944 – усно).
- Ділення числа 0. Неможливість ділення на 0. Обчислення значень виразів на дві дії. Обчислення периметра квадрата. Розв’язування задач (с. 153-154, № 951, 952, 953 – усно; № 954, 955, 956, 959 - письмово ).
Я досліджую світ (12.05 – 15.05)
- Літні розваги. (с.109-110)
- Безпека спілкування з дикими та бездомними тваринами. (с.111-112)
- У природі все взаємопов’язано. (с.115-116)
Читати, відповідати на запитання. Заповнити сторінки в зошиті.
Читання (12.05 – 15.05)
- Веселе слово. П. Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші» (с.131-133).
- Створюємо казку. Л. Костенко «Вербові сережки». (с. 134). Скласти казку про дівчаток, яким верба подарувала чарівні сережки.
3. Як здійснити мрію. М. Сингаївський «Про пасажирський лайнер і паперовий літачок». (с. 135- 136).
04.05- 08.05
1) Кросворд ( натискай на цифри у кросворді, з’являється картинка. Підпиши назву дії, що зображена і розв’яжеш кросворд)
https://learningapps.org/display?v=pymmidpta20
2) Аудіювання (прослухай аудіо, відгадай яку тварину описано та з’єднай з її зображенням) - https://learningapps.org/display?v=pu9naza7a20
3) Зошит на друкованій основі Впр 2 ст 34 (Прочитати слова, у кодному рядку знайти лишнє слово та обвести його. З обведеними словами скласти та записати речення за зразком.
4) Прослухати пояснення теми «Множина іменника»
https://drive.google.com/drive/folders/1JaPw4jncVoXv0ge_gT8ZYCvTuwUSNxho?usp=sharing
5) Он-лайн вправа (посортувати слова на дві групи: перша-множина яких утворюється додаванням закінчення ‘s’ і друга- множина утворюється + “es” https://learningapps.org/display?v=pp62ng24520
6) Прослухати та з’єднати https://learningapps.org/display?v=pk98yrwwj20
7) Знайти до кожного слова форму множини та з’єднати https://learningapps.org/display?v=pnkfanatn20
8) Підруник Ст 43 Впр 4- слухати, читати, зєднати однину та множину.
9) Підруник ст 43 впр 5 – слухати, читати та доповники пісеньку за зразком.
27.04 - 30.04
Математика (27.04-30.04)
- Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення периметра прямокутника (с.142, № 871, 875, 876, 880 – усно; № 872, 874, 877, 878, 879 - письмово).
- Складання за схемою добутків з множником 8 і частки з дільником 8. Відновлення рівностей. Розв’язування задач (с.143-144, № 881, 883, 884, 885 – усно; № 882, 886, 887, 888, 889 - письмово ).
- Знаходження невідомого дільника. Відновлення рівностей. Розв’язування задач ( с.144-145, № 890, 891, 892, 894 – усно; № 893, 895, 896, 897 - письмово).
Українська мова (27.04-30.04)
- Розпізнаю текст. Написання тексту за малюнком ( с. 125-126, впр.1, 3 – усно; впр.4 –письмово; впр.5, 6, 7, 8 – усно; впр.9 - письмово). Правило.
- Добираю заголовок тексту. Складання тексту за поданим заголовком і світлиною ( с. 127-128, впр. 1, 2, 3, 4 – усно; впр. 5- письмово; впр.- 6, 7 – усно; впр.8 і 10 - письмово). Правило.
Я досліджую світ (27.04-30.04)
- Літо в природі. Літні місяці. (с.96)
- Ознаки літа в неживій природі. (с.97)
- Рослини влітку. (с.98-99)
Читати, відповідати на запитання. Заповнити сторінки в зошиті.
Читання (27.04-30.04)
- Сторінками журналу «Джміль». Школа економіки. «Наша гривня», «Чому грошей не може бути скільки завгодно?» (із журналу) (с. 126).
- Про одне по-різному. М. Чумарна «Товар і покупець» (казка-загадка) (с. 127).
- Дитячі енциклопедії — джерело нових знань. «Наші мудрі друзі -—енциклопедії». (с. 128).
з 21.04 по 25.04
Математика (21.04-25.04)
- Складання за схемою добутків з множником 8 і частки з дільником 8. Відновлення рівностей. Розв’язування задач (881-889).
- Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення периметра прямокутника (871-880).
- Складання за схемою добутків з першим множником 8. Дії з іменованими числами. Побудова прямокутників на папері в клітинку. Розв’язування задач (861-870).
Українська мова (21.04-25.04)
- Складаю речення. Складання розповіді про весну (впр. 1-12, с. 123-124).
- Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу “Досліджую речення”.
- Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань. Діагностична робота за темою «Досліджую речення»
Я досліджую світ (21.04-25.04)
- Літо в природі. Літні місяці. (с.96)
- Ознаки літа в неживій природі. (с.97)
Читати, відповідати на запитання. Заповнити сторінки в зошиті.
Читання (21.04-25.04)
- Робота з дитячою книжкою. Читаємо дитячі журнали.
- Сторінками журналу «Джміль». Школа економіки. «Наша гривня», «Чому грошей не може бути скільки завгодно?» (із журналу) (с. 126).
Завдання з 06.10 по 10.04
Математика (06.04-10.04)
- Складання за схемою добутків з множником 7 і частки з дільником 7. Периметр квадрата. Розв’язування задач (844-852).
- Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення периметра прямокутника (871-880).
- Складання за схемою добутків з першим множником 8. Дії з іменованими числами. Побудова прямокутників на папері в клітинку. Розв’язування задач (861-870).
- Знаходження невідомого множника. Відновлення рівностей. Розв’язування і порівняння задач (853-860).
Українська мова (06.04-10.04)
- Визначаю головні слова в реченні (1-11, с. 120-121)
- Складаю речення (1- 8, с. 123-124)
- Поширюю речення за питаннями (1-10, с. 122-123 )
Я досліджую світ (06.04-10.04)
- Україна у світі. (с. 84-85)
- Різноманітність людей у світі. (с.86-87)
- Культура та звичаї різних країн світу. (с. 91-92)
Читати, відповідати на запитання. Заповнити сторінки в зошиті.
Читання (06.04-10.04)
- Вступ до теми. Що? Де? Чому? Навіщо? 0. Дерманський «Чудо із чудес» (с. 122-123).
- Погортаємо сторінки журналу «Барвінок». «Читання — класні ліки» (із журналу) (с. 123).
- Медіавіконце: дитячі журнали, енциклопедії. Читати дитячі журнали, довідники, енциклопедії… (с. 124-125).
Завдання з 30.03 по 04.04
Математика (30.03-03.04)
- Способи обчислення периметра прямокутника. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач (835-843).
2. Складання за схемою добутків з множником 7 і частки з дільником 7. Периметр квадрата. Розв’язування задач (844-852).
3. Знаходження невідомого множника. Відновлення рівностей. Розв’язування і порівняння задач (853-860).
4. Складання за схемою добутків з першим множником 8. Дії з іменованими числами. Побудова прямокутників на папері в клітинку. Розв’язування задач (861-870).
Українська мова (30.03-03.04)
- Досліджую питальні речення. Редагування тексту. Складання речень за малюнками (впр. 1-8, с. 115-116). Вправа 4, 5 – письмово; вправа 2 – правило.
- Досліджую спонукальні речення. Розділові знаки наприкінці спонукальних речень. Складання тексту для реклами (впр. 1-8, с. 117-118).Вправа 5, 8 – письмово; вправа 1,2 – правило.
- Розрізняю окличні і неокличні речення. Складання речень за малюнками (впр. 1-7, с. 118-119). Вправа 3, 7 –письмово; вправа 1 – правило.
Я досліджую світ (30.03-03.04)
- Рукотворні матеріали та їхні властивості. (с. 75-76)
- Використання рукотворних матеріалів у побуті. (с.77-78)
- Винаходи людства та їхній вплив на життєдіяльність людини. (с.79-80)
Читати, відповідати на запитання. Заповнити сторінки в зошиті.
Читання (30.03-03.04)
- Гей, Великдень! Гей, весна! А. Камінчук «Українська писанка...». (с. 118).
- Почуття любові. В. Лучук «Тільки мама». Леся Українка «На зеленому горбочку» (с. 119).
- Створюємо усний журнал. (с. 120).
Завдання з 23 по 27 березня
Українська мова
- Розпізнаю речення. Складання речень із поданих слів (впр. 1-10, с. 112-113), впр. 4, 5, 10 – письмово.
- Досліджую розповідні речення. Розділові знаки наприкінці розповідних речень. Складання речень за коміксами (впр. 1-10, с. 114-115), впр. 4, 5 10 – письмово.
- Розвиток зв’язного мовлення. Складання речень за коміксами. (с.115), впр. 9 – письмово.
Математика
- Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Визначення часу за годинником (с.131-132, № 800-807), повторити табличку множення 2, 3, 4, 5, 6; № 800, 801, 804 – усно, №802, 803 – письмово.
- Складання за схемою добутків з множником 6 і частки з дільником 6. Обчислення значень буквених виразів. Складання і розв’язування задач (с.132-133, №808-816), повторити табличку множення та ділення на 2, 3, 4, 5, 6; № 808, 813 – усно, №809, 810, 814 – письмово.
- Коло і круг. Складання часток за схемами і обчислення їх значень. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач (с. 133-134, №817-825), повторити табличку множення та ділення на 2, 3, 4, 5, 6; № 822, 823 – усно, №817, 820, 821 – письмово.
- Складання за схемою добутків з першим множником 7. Складання і розв’язування задач. Обчислення периметра прямокутника (с. 135-136, №826-834), № 826, 827, 832, 834 – письмово, №829, 830 – усно.
Я досліджую світ
- Звірі навесні (с.65).
- Взаємозв’язки в природі. Ланцюги живлення (с.66-67).
- Як поводитися в природі навесні (с.70).
- Праця людей навесні (с.71-72).
Опрацювати сторінки у зошиті до даних тем.
Читання
- Вчимося слухати і розуміти текст. Л. Костенко «Перекинути шпаківня» (с. 116). Читати, відповідати на запитання.
- Про що може йти мова в казці? В. Сухомлинський «Хлопчик і Дзвіночок Конвалії». (с. 117-118). Читати, відповідати на запитання до казки.
- Робота з дитячою книжкою. Оповідання В. Сухомлинського.
з 12 по 20 березня
Українська мова
1. Розпізнаємо службові слова. Складання і записування речень за малюнком (впр. 1-8, с. 105-106). Вправа 3, 5 — письмово
2. Пишу службові слова окремо від інших. Складання речень. Відгадування загадок (впр. 1-8, с. 106-107) Вправа 3,5,8 — письмово
3. Використовую службові слова. Доповнення тексту службовими словами (впр. 1-14, с. 108-109). Вправа 1, 5 -усно, 2, 8 — письмово.
4. Розрізняю частини мови за питаннями. Складання речень (впр. 1-6, с. 110), вправа 1, 2 — усно, правило напам’ять, вправа 3, 4,5 — письмово.
5. Розрізняю частини мови за питаннями. Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу “Досліджую службові слова”. (впр. 7-12, с. 111), вправа 7, 9 — усно, 8,10 — письмо.
Математика
1. Складання за схемою добутків з множником 5 і частки з дільником 5. Складання і розв’язування задач. Визначення часу за годинником
(767-774). 769, 773, 774 — письмово
2. Буквені вирази. Складання добутків і обчислення їх значень за таблицею. Розв’язування задач (775-782). 775, 777, 780, 781, 782 — письмово
3. Обчислення значень буквених виразів. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач ( 783-790). 783, 784, 785, 787 — письмово.
4. Складання за схемою добутків з першим множником 6. Творча робота над задачею ( 791- 799). 791, 793, 794, 797, 798 — письмово.
Читання
1. Вступ до теми. Знову починається весна. «Ой весна, весна...» (напам’ять), «Вийди, вийди, сонечко» (українські народні пісні). В. Гринько «Мирилки». (с. 110-111).
2. Досліджуємо текст.
О. Копиленко «Весна іде» (с. 112-113).
3. Образ весни в поезії. І. Франко
«Надійшла весна прекрасна...» (напам’ять) (с. 113).
4. Медіапроект: «Класна газета».
Як створити класну газету? (с. 114-115).
Я досліджую світ
1. Умови вирощування рослин. с.58-59
2. Комахи навесні. с. 60-61
3. Птахи навесні. с. 64
https://vchy.com.ua/ - міжнародна онлайн платформа, де учні початкової школи усієї України вивчають математику в інтерактивній формі
https://learning.ua/mova/ - Завдання з української мови
http://edugames.rozumniki.ua/catalog/ - інтерактивні завдання у період карантину. БЕЗКОШТОВНИЙ тестовий доступ до всіх завдань за шкільною програмою 1-4 класів з української мови та математики.