Завдання для 2 класу (іноземна)
14.03.2020 Administrator Категорія: 2 клас
25.05-29.05
1 повтор винятків з множини:
а) подивитись https://www.youtube.com/watch?v=BD26It1aL6w
в) дивитись і називати самостійно https://www.youtube.com/watch?v=6GvN_go_jBQ
2 Повтор слів по темі «будинок» . Натискаємо на слово, воно озвучується, називаючи котрийсь з предметів на малюнках. Потім натискаємо на рамочку під названим предметом, де це слово моє бути. Розмістивши всі слова, тиснете «Finish»
А) https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/rooms
В) https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/parts-building
С) https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/furniture
3 Підручник :
А) ст. 45 Впр 3 – слухати ( запис № 53) , читати
В) ст. 45 Впр 4 – читати та обвести вірне згідно тексту.
С) Зошит на друкованій основі ( WB) ст 37 Впр 1 – читати та з’єднати( див зразок)
4 Відеоурок – переглядаємо, повторюємо https://www.youtube.com/watch?v=jANerjPKC9E&feature=youtu.be
5 вправа на аудіювання: подивитись відео і виконати вправу “ Game” після нього ( під відео). Виковавшивправу, натискаємо “Finish” https://learnenglishkids.britishcouncil.org/grammar-chants/i-can-paint
18.05-22.05
У період з 18.05 по 22.05 вправ для самостійного виконання не даємо, але радимо приділити увагу повтору слів (особливо написанню).
Для моніторинг досягнень учнів виконуємо одну он лайн діагностичну роботу. В роботі можуть бути невідомими наступні слова: teacher - вчитель, infrontof - попереду , between - між .
- Переходимо по посиланню https://www.liveworksheets.com/sp457345sq
- Виконуємо три завдання :1) Вписати слова англійською після картинок щоб доповнити опис класної кімнати ( див зразок)
2) Прослухати аудіо запис та з’єднати предмети у рамках з їх місцем роз находження ( де що лежить) згідно почутого.
3) Розглянути малюнок, прочитати речення і вибрати слова «так» якщо речення правильно описує зображене на малюнку, або «ні» ,якщо речення невірне.
- після виконання 3-х завдань , натискаємо кнопку «фініш».
1) Зошит на друкованій основ (AB)і ст 36 Впр1 – Розглянутималюнки, прослухатиаудіо ( запис № ). Якщосказаневідповідаєзображеню, підкартинкоюставимо галочку, якщо не відповідає, скавимохрестик. Див.зразок.
- Зошит на друкованійоснові(AB) ст 36 Впр 2 – підмалюкнкаминаклеїтинаписи. Наклейки з написами- в кінці книжки.
3)Переглдаємо для повтору утворення множини:
а) з закінченнями - https://www.youtube.com/watch?v=7oPWiXt4CmQ
б) винятки - https://www.youtube.com/watch?v=BD26It1aL6w
- Онлайн вправа– перетягнути картинки до написівhttps://www.liveworksheets.com/hu376893mf
5)Онлайн вправа – письмово у зошиті записати іменники у дві колонки. У першій колонці форму в однині, навпроти в другій колонці форму у множині. Див.зразок. https://en.islcollective.com/english-esl-worksheets/grammar/regular-plural-nouns-s/plurals/56297
6)Відео вправа ( Казка про вовка та 7 баранців)Дивимосямультик, коли відео зупиняється читаємо речення вгорі і вибираємо вірний варіант з запропонованих, щоб доповнити його. https://en.islcollective.com/video-lessons/the-wolf-and-the-seven-sheep
04.05- 08.05
1) Кросворд ( натискай на цифри у кросворді, з’являється картинка. Підпиши назву дії, що зображена і розв’яжеш кросворд)
https://learningapps.org/display?v=pymmidpta20
2) Аудіювання (прослухай аудіо, відгадай яку тварину описано та з’єднай з її зображенням) - https://learningapps.org/display?v=pu9naza7a20
3) Зошит на друкованій основі Впр 2 ст 34 (Прочитати слова, у кодному рядку знайти лишнє слово та обвести його. З обведеними словами скласти та записати речення за зразком.
4) Прослухати пояснення теми «Множина іменника»(презентацію потрібно раніше скачати)
https://drive.google.com/drive/folders/1JaPw4jncVoXv0ge_gT8ZYCvTuwUSNxho?usp=sharing
5) Он-лайн вправа (посортувати слова на дві групи: перша-множина яких утворюється додаванням закінчення ‘s’ і друга- множина утворюється + “es” https://learningapps.org/display?v=pp62ng24520
6) Прослухати та з’єднати https://learningapps.org/display?v=pk98yrwwj20
7) Знайти до кожного слова форму множини та з’єднати https://learningapps.org/display?v=pnkfanatn20
8) Підруник Ст 43 Впр 4- слухати, читати, зєднати однину та множину.
9) Підруник ст 43 впр 5 – слухати, читати та доповники пісеньку за зразком.
Завдання для дистанційного навчання на 27.04-30.04
Виконайте завдання https://drive.google.com/file/d/1z82znJjc0EidDQ5m_S_3KcVMmlqzQi_m/view?usp=sharing
Відкрийте презентацію https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vSRaOODmwcI_2Rze39NJ8pYRJxnzw8r4q60a3UOnA8S_O1UIJdigrLEtPrB3kzy_As6zos6-yeZ0_8s/pub?start=false&loop=false&delayms=3000
Завдання для дистанційного навчання на 06.04-10.04
І. Повтор ( Не обов’язково. По потребі)
1) Он-лайн вправа ( нам для повтору підходять рубрики “Can / Can’t – Можу/Не можу” “His / Her – Його/ЇЇ” “Wearing- Одяг”) https://www.gamestolearnenglish.com/fast-phrases/
2) Числівники https://www.gamestolearnenglish.com/numbers/
ІІ. Нові Завдання.
1)Вивчити слова для диктанту ( вміти писати) вгорі ст. 41 у підручнику: run, jump, draw, climb, dance, playtheguitar, sing + повторимо skiptherope- скакати на скакалці.
2) Тренувальна вправа для вивчення слів:
https://learningapps.org/display?v=pn4mfafn520
3) Впр 3 ст 41 у підручнику. Доповнити речення анг. словами « Вмію/ Не вмію» згідно смайликів (якщо посміхається – уміє, у нього виходить, якщо не посміхається – не вміє, не виходить).
4) Впр 4 ст 41 у підручнику. Слухати запис № 46 і домалювати смайлику ротик( або посмішку, або навпаки)
5) Впр 3 ст 33 зошит на друкованій основі. Розглянути малюнок, доповнити реченням вписуючи який персонаж що вміє робити.
6) Он-лайн вправа https://learningapps.org/display?v=p0vdk707c20
7) Відео вправа. Дивимося історію, коли відео зупиняється, ставимо слова у правильному порядку щоб вийшло речення https://en.islcollective.com/video-lessons/spiderman-can
8) відео урок до підручника https://www.youtube.com/watch?v=Gc9lMst1788
Завдання для дистанційного навчання на 29.03-04.04
І. Матеріал для повтору ( не обов’язково, по потребі). Кількість спроб необмежена:
1)https://en.islcollective.com/video-lessons/toy-story-3-possessive-pronouns - відео вправа на повторення вживання присвійних займенників: - мій, - твій, - наш, - ваш, - його, - її, - його( про предмети та тварини)
2)https://en.islcollective.com/video-lessons/parts-house-1 - відео вправа на повтор теми «У будинку»
3)https://naurok.com.ua/test/start/42939 - онлайн тест на лексику по темі «У будинку»
ІІ. Для контролю засвоєного ( кількість спроб необмежена):
1)https://learningapps.org/9933722
ІІІ. Нові завдання ОБОВЯЗКОВЕ:
1)Підручник ст. 40 Впр 1Текст – слухати ( аудіо запис № 45), слідкувати, читати;
2)Підручник ст. 40 Впр 2 – читати та доповнити згідно тексту Впр1
3)Зошит на друкованій основі ст. 32 Впр 1 – читати тв. Обрати варіант згідно картинки;
4)Пісенька https://supersimple.com/song/yes-i-can/ - завчаємо фрази
5)Відео урок до пісеньки https://en.islcollective.com/video-lessons/show/animal-actions/166685
6)Вправа https://agendaweb.org/exercises/verbs/can/can-cant-2 Після виконання нажимаємо кнопку «»- («Перевірити»).
Завдання для дистанційного навчання на 23.03-27.03
Увага! Матеріал та вправи розроблені та підібрані так, щоб дитина по максимуму справлялась самостійно! Всі онлайн вправи є тренувальними (такими, що при їх виконанні учень матеріал засвоює, у нашому випадку вивчає слова чи граматичні структури) , вправи мають необмежену кількість спроб і не оцінюються.
Матеріали для повторення теми «У будинку» ( не обовязково, по потребі)
2)https://www.youtube.com/watch?v=juCUVC-Ffcw
3)https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Possessive_adjectives/Possessive_adjectives_ud31689ym ( після виконання вправи на тискаєте кнопку «», далі обираєте «а»
Для контролю по темі «У Будинку»
1) Словниковий диктант https://learningapps.org/display?v=pho2capb320
2) Впр 2 ст 27 Зошит на друкованій основі (WB) – Розглянути картинку, відповісти на питання за зразком про розташування предметів у будинку. При письмових відповідях використовуємо прийменники місця (In/ On/ Under).
Новий Матеріал “ Activities/ Actions”(дії)
1)Перелік нових слів вгорі ст. 41 у підручнику. Слухати, вказувати пальчиком на вірну картинку, називати дії. ( Запис № 44 С.
2)https://learningapps.org/display?v=pnfib4f3a20
3)https://learningapps.org/display?v=pp8xwgb8t20
4)https://learningapps.org/display?v=pduh8vwzc20
5)Впр 2 ст 32 Зошит на друкованій основі
Завдання для дистанційного навчання на 12.03-20.03
2 класи
Тема «У будинку»
- Підручник (SB) ст. 34 Впр 1 – слухати (запис №40 CD1), читати. Вивчити слова із тексту вправи: House-будинок , bedroom - спальня, livingroom-вітальня , garden- сад, flowers - квіти , kitchen - кухня, bathroom– ванна кімнат, bloom - цвісти.
- Виконати онлайн вправи за наступними посиланнями нижче посиланням; вивчити слова: hall- хол, study – робочий кабінет,diningroom - їдальня, toilet–туалет.
https://learningapps.org/display?v=pb7c41b9n20
https://learningapps.org/display?v=pw7iockc320
https://learningapps.org/display?v=pymkuu8x520
https://learningapps.org/display?v=ph6g9v1fc20
https://learningapps.org/display?v=p2aw3auu320
https://learningapps.org/display?v=piq7df84a16
https://learningapps.org/display?v=pbfpc9chn20
- Робочий зошит на друкованій основі (WB) ст 27 Впр 3- доповнити речення вписавши прийменник.
- SBcт39 Впр 5,7- виконати завдання. У вправі 5 вписати назви кімнат, у вправі 7 обвести вірний займенник.