Завдання для 2 класу (іноземна)

14.03.2020   Administrator   Категорія: 2 клас

25.05-29.05

1 повтор винятків з множини:

а) подивитись https://www.youtube.com/watch?v=BD26It1aL6w

в) дивитись і називати самостійно  https://www.youtube.com/watch?v=6GvN_go_jBQ

 

2 Повтор слів по темі «будинок» . Натискаємо на слово, воно озвучується, називаючи котрийсь з предметів на малюнках. Потім натискаємо на рамочку під названим предметом, де це слово моє бути. Розмістивши всі слова, тиснете «Finish»

А) https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/rooms

В) https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/parts-building

С) https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/furniture

 

3 Підручник :

А) ст. 45  Впр 3 – слухати ( запис № 53) , читати

В) ст. 45 Впр 4 – читати та обвести вірне згідно тексту.

С) Зошит на друкованій основі ( WB) ст 37 Впр 1 – читати та з’єднати( див зразок)

 

4 Відеоурок – переглядаємо, повторюємо   https://www.youtube.com/watch?v=jANerjPKC9E&feature=youtu.be

5 вправа на аудіювання: подивитись відео і виконати вправу Game після нього ( під відео). Виковавшивправу, натискаємо “Finish”   https://learnenglishkids.britishcouncil.org/grammar-chants/i-can-paint

 

18.05-22.05


У період з 18.05 по 22.05 вправ для самостійного виконання не даємо, але радимо приділити увагу повтору слів (особливо написанню).

Для моніторинг досягнень учнів виконуємо одну он лайн діагностичну роботу. В роботі можуть бути невідомими наступні слова: teacher - вчитель, infrontof - попереду , between - між .

  • Переходимо по посиланню   https://www.liveworksheets.com/sp457345sq
  • Виконуємо три завдання :1) Вписати слова англійською після картинок щоб доповнити опис класної кімнати ( див зразок)

2) Прослухати аудіо запис та з’єднати предмети у рамках з їх місцем роз находження ( де що лежить) згідно почутого.

3) Розглянути малюнок, прочитати речення і вибрати слова «так» якщо речення правильно описує зображене на малюнку, або «ні» ,якщо речення невірне.

- після виконання 3-х завдань , натискаємо кнопку «фініш».


11.05- 15.05




1)  Зошит на друкованій основ (AB)і ст 36 Впр1 – Розглянутималюнки, прослухатиаудіо ( запис № ). Якщосказаневідповідаєзображеню, підкартинкоюставимо галочку, якщо не відповідає, скавимохрестик. Див.зразок.

 

  1. Зошит на друкованійоснові(AB) ст 36 Впр 2 – підмалюкнкаминаклеїтинаписи. Наклейки з написами- в кінці книжки.

 

3)Переглдаємо для повтору утворення множини:

 а) з закінченнями - https://www.youtube.com/watch?v=7oPWiXt4CmQ

б) винятки - https://www.youtube.com/watch?v=BD26It1aL6w

 

  1. Онлайн вправа– перетягнути картинки до написівhttps://www.liveworksheets.com/hu376893mf

 

5)Онлайн вправа – письмово у зошиті записати іменники у дві колонки. У першій колонці форму в однині, навпроти в другій колонці форму у множині. Див.зразок. https://en.islcollective.com/english-esl-worksheets/grammar/regular-plural-nouns-s/plurals/56297

 

6)Відео вправа ( Казка про вовка та 7 баранців)Дивимосямультик, коли відео зупиняється читаємо речення вгорі і вибираємо вірний варіант з запропонованих, щоб доповнити його. https://en.islcollective.com/video-lessons/the-wolf-and-the-seven-sheep


 

04.05- 08.05

1)    Кросворд ( натискай на цифри у кросворді, з’являється картинка. Підпиши назву дії, що зображена і розв’яжеш кросворд)

https://learningapps.org/display?v=pymmidpta20

2)    Аудіювання  (прослухай аудіо, відгадай яку тварину описано та з’єднай з її зображенням) - https://learningapps.org/display?v=pu9naza7a20

3)    Зошит на друкованій основі Впр 2 ст 34 (Прочитати слова, у кодному рядку знайти лишнє слово та обвести його. З обведеними словами скласти та записати речення за зразком.


4)    Прослухати пояснення теми «Множина іменника»(презентацію потрібно раніше скачати)
https://drive.google.com/drive/folders/1JaPw4jncVoXv0ge_gT8ZYCvTuwUSNxho?usp=sharing 

5)    Он-лайн вправа (посортувати слова на дві групи: перша-множина яких утворюється додаванням закінчення ‘s’ і друга- множина утворюється + “es” https://learningapps.org/display?v=pp62ng24520 

6)    Прослухати та з’єднати  https://learningapps.org/display?v=pk98yrwwj20

7)    Знайти до кожного слова форму множини та з’єднати https://learningapps.org/display?v=pnkfanatn20

8)    Підруник Ст 43 Впр 4- слухати, читати, зєднати однину та множину.

9)    Підруник ст 43 впр 5 – слухати, читати та доповники пісеньку за зразком.


Завдання для дистанційного навчання на 27.04-30.04

Виконайте завдання  https://drive.google.com/file/d/1z82znJjc0EidDQ5m_S_3KcVMmlqzQi_m/view?usp=sharing

Відкрийте презентацію  https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vSRaOODmwcI_2Rze39NJ8pYRJxnzw8r4q60a3UOnA8S_O1UIJdigrLEtPrB3kzy_As6zos6-yeZ0_8s/pub?start=false&loop=false&delayms=3000


 

Завдання для дистанційного навчання на 06.04-10.04

І. Повтор ( Не обов’язково. По потребі)

1) Он-лайн вправа ( нам для повтору підходять рубрики  “Can / Can’t – Можу/Не можу”    “His / Her – Його/ЇЇ”      “Wearing- Одяг”)   https://www.gamestolearnenglish.com/fast-phrases/

2) Числівники https://www.gamestolearnenglish.com/numbers/

 

ІІ. Нові Завдання.

1)Вивчити слова для диктанту ( вміти писати) вгорі ст. 41 у підручнику: run, jump, draw, climb, dance, playtheguitar, sing + повторимо skiptherope- скакати на скакалці.

2) Тренувальна вправа для вивчення слів:

https://learningapps.org/display?v=pn4mfafn520

3) Впр 3 ст 41 у підручнику. Доповнити речення анг. словами « Вмію/ Не вмію» згідно смайликів (якщо посміхається – уміє, у нього виходить, якщо не посміхається – не вміє, не виходить).

4) Впр 4 ст 41 у підручнику. Слухати запис № 46 і домалювати смайлику ротик( або посмішку, або навпаки)

5) Впр 3 ст 33 зошит на друкованій основі. Розглянути малюнок, доповнити реченням вписуючи який персонаж що вміє робити.

6) Он-лайн вправа  https://learningapps.org/display?v=p0vdk707c20

7) Відео вправа. Дивимося історію, коли відео зупиняється, ставимо слова у правильному порядку щоб вийшло речення   https://en.islcollective.com/video-lessons/spiderman-can

8) відео урок до підручника https://www.youtube.com/watch?v=Gc9lMst1788


 

Завдання для дистанційного навчання на 29.03-04.04

І. Матеріал для повтору ( не обов’язково, по потребі). Кількість спроб необмежена:

1)https://en.islcollective.com/video-lessons/toy-story-3-possessive-pronouns  - відео вправа на повторення вживання присвійних займенників: - мій, - твій, -  наш, -  ваш, - його, - її, -  його( про предмети та тварини)

2)https://en.islcollective.com/video-lessons/parts-house-1  - відео вправа на повтор теми «У будинку»

3)https://naurok.com.ua/test/start/42939 - онлайн тест на лексику по темі «У будинку»

 

ІІ. Для контролю засвоєного ( кількість спроб необмежена):

1)https://learningapps.org/9933722

 

ІІІ. Нові завдання ОБОВЯЗКОВЕ:

1)Підручник ст. 40 Впр 1Текст – слухати ( аудіо запис № 45), слідкувати, читати;

2)Підручник ст. 40 Впр 2 – читати та доповнити згідно тексту Впр1

3)Зошит на друкованій основі ст. 32 Впр 1 – читати тв. Обрати варіант згідно картинки;

4)Пісенька https://supersimple.com/song/yes-i-can/  - завчаємо фрази

5)Відео урок до пісеньки https://en.islcollective.com/video-lessons/show/animal-actions/166685

6)Вправа https://agendaweb.org/exercises/verbs/can/can-cant-2  Після виконання нажимаємо кнопку «»- («Перевірити»).


Завдання для дистанційного навчання на 23.03-27.03

Увага! Матеріал та вправи розроблені та підібрані так, щоб дитина по максимуму справлялась самостійно! Всі онлайн вправи є тренувальними (такими, що при їх виконанні учень матеріал засвоює, у нашому випадку вивчає слова чи граматичні структури) , вправи мають необмежену кількість спроб і не оцінюються.

 

Матеріали для повторення теми «У будинку» ( не обовязково, по потребі)

  1. https://www.youtube.com/watch?v=010ovH5hY5Y

2)https://www.youtube.com/watch?v=juCUVC-Ffcw

3)https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Possessive_adjectives/Possessive_adjectives_ud31689ym  ( після виконання вправи на тискаєте кнопку «», далі обираєте «а»

 

Для контролю по темі «У Будинку»

1) Словниковий диктант  https://learningapps.org/display?v=pho2capb320

2) Впр 2 ст 27 Зошит на друкованій основі (WB) – Розглянути картинку, відповісти на питання за зразком про розташування предметів у будинку. При письмових відповідях використовуємо прийменники місця (In/ On/ Under).

 

Новий Матеріал Activities/ Actions”(дії)

1)Перелік нових слів вгорі ст. 41 у підручнику. Слухати, вказувати пальчиком на вірну картинку, називати дії. ( Запис № 44 С.

2)https://learningapps.org/display?v=pnfib4f3a20

3)https://learningapps.org/display?v=pp8xwgb8t20

4)https://learningapps.org/display?v=pduh8vwzc20

5)Впр 2 ст 32 Зошит на друкованій основі


Завдання для дистанційного навчання на 12.03-20.03

2 класи

Тема  «У будинку»

  1. Підручник (SB) ст. 34 Впр 1 – слухати (запис №40 CD1), читати. Вивчити слова із тексту вправи: House-будинок , bedroom - спальня, livingroom-вітальня , garden- сад, flowers - квіти , kitchen - кухня, bathroom– ванна кімнат, bloom - цвісти.
  2. Виконати  онлайн вправи за наступними посиланнями нижче посиланням; вивчити слова: hall- хол, study – робочий кабінет,diningroom - їдальня, toilet–туалет.

https://learningapps.org/display?v=pb7c41b9n20

https://learningapps.org/display?v=pw7iockc320

https://learningapps.org/display?v=pymkuu8x520

https://learningapps.org/display?v=ph6g9v1fc20

https://learningapps.org/display?v=p2aw3auu320

https://learningapps.org/display?v=piq7df84a16

https://learningapps.org/display?v=pbfpc9chn20

  1. Робочий зошит на друкованій основі (WB) ст 27 Впр 3- доповнити  речення  вписавши прийменник.
  2. SBcт39 Впр 5,7- виконати завдання. У вправі 5 вписати назви кімнат, у вправі 7 обвести вірний займенник.

 

Авторизація
Шкільне життя
Запрошуємо пройти опитування щодо пріоритетів регіонального розвитку до 2027 року Увага! Батькам першокласників! МОЗ виклало в новій редакції форму первинної облікової документації № 086/о Другий Міжнародний освітній саміт у Мюнхені - збереження і розвиток національної ідентичності (партнерська співпраця із Schule-UA) НАКАЗ 02.05.24 Тернопіль № 20 Про організоване завершення 2023/2043 навчального року та проведення підсумкового оцінювання учнів НАКАЗ 02.05.2024 № 19 Про звільнення від проходження ДПА учнів ТСШ№7, які завершують кожен рівень повної загальної середньої освіти , у 2023/2024 навчальному році Оголошення про проведення конкурсу на заміщення посади директора Тернопільської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №7 з поглибленим вивченням іноземних мов Тернопільської міської ради Тернопільської області Заява про зарахування до закладу освіти Про порядок організації та проведення електронного зарахування дітей до першого класу

Національна дитяча гаряча лінія