Географія

16.03.2020   Administrator   Категорія: 7 клас

 25.05. – 29.05.

Опрацювати параграфи 59, 60

https://www.youtube.com/watch?v=XY6OZFpELq0

18.05 – 22.05

Опрацювати параграф 58

https://www.youtube.com/watch?v=hKoRorJgzvI

12.05.-15.05. 

Опрацювати параграф 57

https://www.youtube.com/watch?v=Q28v7UdpumY

з 4 по 8 травня

Опрацювати параграфи 54, 55 ( на допомогу https://www.youtube.com/watch?v=YefP4Y1ohyQ  ,     https://www.youtube.com/watch?v=yxeeJ5oU3Kc )

На електронну пошту  [email protected] надіслати фотозвіти про виконання практичної роботи № 11


.Завдання з 27 по 30 квітня

Опрацювати параграф 50.


Завдання з 20 по 25 квітня

Повторіть матеріал про тектонічну будову, рельєф, корисні копалини та клімат материка Євразія.

Контрольна робота

Дайте письмову відповідь на запитання:

І. Вплив Атлантичного океану на клімат Євразії .  ( 4 б )

ІІ. Формування рельєфу Євразії:

а) Чим рельєф Євразії відрізняється від рельєфу інших материків?

б) У чому полягають основні причини різноманіття форм поверхні Євразії?

в) Якими причинами обумовлене утворення поясів складчастості на території Євразії? Яким чином виявляється їхня активність?

г) Поясніть взаємозв’язок між тектонічною будовою, рельєфом та родовищами корисних копалин Євразії. Наведіть приклади.

                                                                                         ( 8б )

Відповіді надішлітьна електронну пошту  [email protected]

 

Завдання з 6 по 12 квітня

Опрацювати параграф 49. Підготувати повідомлення  про найвідоміші об’єкти природної спадщини ЮНЕСКО материка Євразія. Фотозвіт надіслати на електронну пошту [email protected]

Завдання на період з 30 березня по 4 квітня

Знайдіть географічні помилки в тексті. Запишіть у зошит правильні відповіді.

«Нарешті учасники нашої експедиції досягли загадкової, таємничої, як і раніше дикої Амазонки. Яким великим був наш інтерес до найдовшої і найповноводнішої річки світу, що несе свої води в Тихий океан! Наша нечисленна експедиція з неймовірними зусиллями пробиралася крізь непрохідні нетрі незайманого лісу. А яка розмаїтість рослинного світу! От мімоза з ажурними листочками, серед яких видніється граціозна голова жирафа. А яке захоплення викликала в нас найбільша квітка світу – Рафлезія Арнольді. У заростях біля води ми почули дзижчання й насторожилися, знаючи, що в цих місцях водиться муха цеце. Не затримуючись, ми поспішили далі. Дорогою, неподалік від стежки, побачили носорога. Після короткочасного привалу ми вирушили далі. Сонце піднімалось усе вище. Ми відчували спрагу від неймовірної сухості повітря. Незабаром хмари заволокли небо й пішов легкий дощ, що мрячить. На щастя, він незабаром закінчився, і ми знову рушили в дорогу. Важко було йти грузьким чорноземом, але думка досягти підніжжя Кіліманджаро підбадьорила нас, і ми не почували втоми. Наступила світла тропічна ніч, і ми зупинилися на привал.»


Завдання на період з 23 по 27 березня

Опрацювати параграф 47, 48.

http://video.novashkola.ua/7-klas/geografiya-7-klas/urok-48/

http://video.novashkola.ua/7-klas/geografiya-7-klas/urok-49/


 

Завдання на період з 12 по 20 березня

Завершити практичну роботу № 11. опрацювати параграф 45, 46

 

 

Авторизація
Шкільне життя
Запрошуємо пройти опитування щодо пріоритетів регіонального розвитку до 2027 року Увага! Батькам першокласників! МОЗ виклало в новій редакції форму первинної облікової документації № 086/о Другий Міжнародний освітній саміт у Мюнхені - збереження і розвиток національної ідентичності (партнерська співпраця із Schule-UA) НАКАЗ 02.05.24 Тернопіль № 20 Про організоване завершення 2023/2043 навчального року та проведення підсумкового оцінювання учнів НАКАЗ 02.05.2024 № 19 Про звільнення від проходження ДПА учнів ТСШ№7, які завершують кожен рівень повної загальної середньої освіти , у 2023/2024 навчальному році Оголошення про проведення конкурсу на заміщення посади директора Тернопільської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №7 з поглибленим вивченням іноземних мов Тернопільської міської ради Тернопільської області Заява про зарахування до закладу освіти Про порядок організації та проведення електронного зарахування дітей до першого класу

Національна дитяча гаряча лінія