Біологія
16.03.2020 Administrator Категорія: 7 клас
Біологія 7 класи
з 25 по 29 травня
Тема:Узагальнення. Подібність у будові та проявах життєдіяльності рослин, грибів, тварин - свідчення єдності живої природи.
Опрацювати стор. підручника 245-250.
Тема: Вплив людини та її діяльності на екосистеми.Природоохоронні території. Червона книга України.
Опрацювати § 54. Переглянути відеоролики:
Письмове творче завдання: З*ясуйте, які природоохоронні території є у нашій місцевості? Які зникаючі та рідкісні види тварин там охороняють?
Фото виконаних завдань (вкажіть прізвище) пересилайте на електронну адресу:
[email protected]
Онлайн-уроки:
20.05 о 12.00 -7В
20.05 о 13.00 -7А
20.05 о 14.00 -7Б
з 12 по 15 травня Тема:Ланцюги живлення.Співіснування організмів в угрупуваннях. Опрацювати § 52,53 . Переглянути відеоролики:
Підготувати міні -проект на тему: Пристосованість рослин і тварин до сумісного життя у природному угрупуванні.
Фото виконаних завдань (вкажіть прізвище) пересилайте на електронну адресу:
[email protected]
з 4 по 8 травня
Тема:Підготовка до контрольної роботи: повторити § § до теми:
Поведінка тварин.
Поведінка тварин.
Поняття про екосистему та чинники середовища.
Опрацювати § 50,51 . Переглянути відеоролик:
з 27.04 по 30.04 Тема: Форми поведінки тварин.
Опрацювати § 47,48,49. Переглянувши відеоматеріали, виконати Практичну роботу №7 у формі таблиці запропонованої у відео.
з 21.04 по 27.04Тема: Способи орієнтування тварин. Хомінг. Міграції тварин. Форми поведінки тварин. Перегляньте відеоролики. Опрацюйте § 44,45,46.
https://www.youtube.com/watch?v=zLcWAe4xE-k
з 06.04 по 10.04
Тема: Поведінка тварин. Переглянути відеоролик, опрацювати § 42,43. Поспостерігати за поведінкою домашніх улюбленців або тварин у природі,яких бачите за вікном (з'ясуйте, де вроджена, а де набута форми поведінки) .
30.04 по 4.04Підготувати міні - проєкт до теми: Процеси життєдіяльності тварин (прослідкувати взаємозв'язок між будовою органів та їхніми функціями). Наприклад: "Як бачать тварини." " Майстерність маскування." "Живлення тварин." "Подразливість тварин." "Пересування тварин " " Дихання тварин." та інші.
з 23 по 27 березня
Тема: Розвиток тварин. Опрацювати § 40 .Переглянути презентацію. Використовуючи презентацію,письмово у зошитах порівняйте особливості післязародкового розвитку травневого хруща та бабки.
Фото виконаного завдання (вкажіть прізвище) пересилайте на електронну адресу
[email protected]
до 20 березня
Тема: Регуляція процесів життєдіяльності та розмноження у тварин.
Опрацювати параграфи 38 та 39. Усно дати відповіді на запитання рубрики « Перевір здобуті знання». За бажанням виконати завдання рубрики « Для допитливих та кмітливих».