Біологія

16.03.2020   Administrator   Категорія: 7 клас

 
Біологія 7 класи
з 25 по 29 травня
Тема:Узагальнення. Подібність у будові та проявах життєдіяльності рослин, грибів, тварин - свідчення єдності живої природи.
 Опрацювати стор. підручника 245-250.
 

 

з 18 по 22 травня
Тема: Вплив людини та її діяльності на екосистеми.Природоохоронні території. Червона книга України.
 Опрацювати § 54. Переглянути відеоролики: 
 Письмове творче завдання: З*ясуйте, які природоохоронні території є у нашій місцевості? Які зникаючі та рідкісні види тварин там охороняють?
Фото виконаних завдань (вкажіть прізвище) пересилайте на електронну адресу:  

[email protected]

  Онлайн-уроки:
  20.05 о 12.00 -7В
  20.05 о 13.00 -7А 
  20.05 о 14.00 -7Б
з 12 по 15 травня
 Тема:Ланцюги живлення.Співіснування організмів в угрупуваннях.    Опрацювати § 52,53 . Переглянути відеоролики: 
 https://www.youtube.com/watch?v=BqFzhYLI5Zo                                                                             https://www.youtube.com/watch?v=e_Py46p_BYg 
Підготувати міні -проект на тему: Пристосованість рослин і тварин до сумісного життя у природному угрупуванні. 
  Фото виконаних завдань (вкажіть прізвище) пересилайте на електронну адресу:  

[email protected]


 

з 4 по 8 травня
Тема:Підготовка до контрольної роботи: повторити  § § до теми:
 Поведінка тварин.
Поняття про екосистему та чинники середовища.
Опрацювати § 50,51 . Переглянути відеоролик:
з 27.04 по 30.04
 Тема: Форми поведінки тварин. 
Опрацювати § 47,48,49. Переглянувши відеоматеріали, виконати Практичну роботу №7 у формі таблиці запропонованої у відео.
Фото виконаних завдань (вкажіть прізвище) пересилайте на електронну адресу:  

[email protected]


 

 
з 21.04 по 27.04
Тема: Способи орієнтування тварин. Хомінг. Міграції тварин. Форми поведінки тварин.  Перегляньте  відеоролики. Опрацюйте   § 44,45,46.
https://www.youtube.com/watch?v=zLcWAe4xE-k 
з 06.04 по 10.04
Тема: Поведінка тварин. Переглянути відеоролик, опрацювати § 42,43. Поспостерігати за поведінкою домашніх улюбленців або тварин у природі,яких бачите за вікном (з'ясуйте, де вроджена, а де набута форми поведінки) .
 30.04 по 4.04
Підготувати міні - проєкт до теми: Процеси життєдіяльності тварин (прослідкувати взаємозв'язок між будовою органів та їхніми функціями). Наприклад: "Як бачать тварини." " Майстерність маскування." "Живлення тварин." "Подразливість тварин." "Пересування тварин " " Дихання тварин." та інші.
Фото виконаного завдання (вкажіть прізвище) пересилайте на електронну адресу  

[email protected]


 

з 23 по 27 березня
Тема: Розвиток тварин. Опрацювати § 40 .Переглянути презентацію. Використовуючи презентацію,письмово у зошитах порівняйте особливості післязародкового розвитку травневого хруща та бабки. 
Фото виконаного завдання (вкажіть прізвище) пересилайте на електронну адресу  

[email protected]

до 20 березня

Тема: Регуляція процесів життєдіяльності та розмноження у тварин.

 

Опрацювати параграфи 38 та 39. Усно дати відповіді на запитання рубрики « Перевір здобуті знання». За бажанням виконати завдання рубрики « Для допитливих та кмітливих».

 
 
Авторизація
Шкільне життя
Увага! Батькам першокласників! МОЗ виклало в новій редакції форму первинної облікової документації № 086/о Другий Міжнародний освітній саміт у Мюнхені - збереження і розвиток національної ідентичності (партнерська співпраця із Schule-UA) НАКАЗ 02.05.24 Тернопіль № 20 Про організоване завершення 2023/2043 навчального року та проведення підсумкового оцінювання учнів НАКАЗ 02.05.2024 № 19 Про звільнення від проходження ДПА учнів ТСШ№7, які завершують кожен рівень повної загальної середньої освіти , у 2023/2024 навчальному році Оголошення про проведення конкурсу на заміщення посади директора Тернопільської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №7 з поглибленим вивченням іноземних мов Тернопільської міської ради Тернопільської області Заява про зарахування до закладу освіти Про порядок організації та проведення електронного зарахування дітей до першого класу Інформація для батьків майбутніх першокласників

Національна дитяча гаряча лінія