Біологія

16.03.2020   Administrator   Категорія: 7 клас

 
Біологія 7 класи
з 25 по 29 травня
Тема:Узагальнення. Подібність у будові та проявах життєдіяльності рослин, грибів, тварин - свідчення єдності живої природи.
 Опрацювати стор. підручника 245-250.
 

 

з 18 по 22 травня
Тема: Вплив людини та її діяльності на екосистеми.Природоохоронні території. Червона книга України.
 Опрацювати § 54. Переглянути відеоролики: 
 Письмове творче завдання: З*ясуйте, які природоохоронні території є у нашій місцевості? Які зникаючі та рідкісні види тварин там охороняють?
Фото виконаних завдань (вкажіть прізвище) пересилайте на електронну адресу:  

[email protected]

  Онлайн-уроки:
  20.05 о 12.00 -7В
  20.05 о 13.00 -7А 
  20.05 о 14.00 -7Б
з 12 по 15 травня
 Тема:Ланцюги живлення.Співіснування організмів в угрупуваннях.    Опрацювати § 52,53 . Переглянути відеоролики: 
 https://www.youtube.com/watch?v=BqFzhYLI5Zo                                                                             https://www.youtube.com/watch?v=e_Py46p_BYg 
Підготувати міні -проект на тему: Пристосованість рослин і тварин до сумісного життя у природному угрупуванні. 
  Фото виконаних завдань (вкажіть прізвище) пересилайте на електронну адресу:  

[email protected]


 

з 4 по 8 травня
Тема:Підготовка до контрольної роботи: повторити  § § до теми:
 Поведінка тварин.
Поняття про екосистему та чинники середовища.
Опрацювати § 50,51 . Переглянути відеоролик:
з 27.04 по 30.04
 Тема: Форми поведінки тварин. 
Опрацювати § 47,48,49. Переглянувши відеоматеріали, виконати Практичну роботу №7 у формі таблиці запропонованої у відео.
Фото виконаних завдань (вкажіть прізвище) пересилайте на електронну адресу:  

[email protected]


 

 
з 21.04 по 27.04
Тема: Способи орієнтування тварин. Хомінг. Міграції тварин. Форми поведінки тварин.  Перегляньте  відеоролики. Опрацюйте   § 44,45,46.
https://www.youtube.com/watch?v=zLcWAe4xE-k 
з 06.04 по 10.04
Тема: Поведінка тварин. Переглянути відеоролик, опрацювати § 42,43. Поспостерігати за поведінкою домашніх улюбленців або тварин у природі,яких бачите за вікном (з'ясуйте, де вроджена, а де набута форми поведінки) .
 30.04 по 4.04
Підготувати міні - проєкт до теми: Процеси життєдіяльності тварин (прослідкувати взаємозв'язок між будовою органів та їхніми функціями). Наприклад: "Як бачать тварини." " Майстерність маскування." "Живлення тварин." "Подразливість тварин." "Пересування тварин " " Дихання тварин." та інші.
Фото виконаного завдання (вкажіть прізвище) пересилайте на електронну адресу  

[email protected]


 

з 23 по 27 березня
Тема: Розвиток тварин. Опрацювати § 40 .Переглянути презентацію. Використовуючи презентацію,письмово у зошитах порівняйте особливості післязародкового розвитку травневого хруща та бабки. 
Фото виконаного завдання (вкажіть прізвище) пересилайте на електронну адресу  

[email protected]

до 20 березня

Тема: Регуляція процесів життєдіяльності та розмноження у тварин.

 

Опрацювати параграфи 38 та 39. Усно дати відповіді на запитання рубрики « Перевір здобуті знання». За бажанням виконати завдання рубрики « Для допитливих та кмітливих».

 
 
Авторизація
Шкільне життя
Запрошуємо пройти опитування щодо пріоритетів регіонального розвитку до 2027 року Увага! Батькам першокласників! МОЗ виклало в новій редакції форму первинної облікової документації № 086/о Другий Міжнародний освітній саміт у Мюнхені - збереження і розвиток національної ідентичності (партнерська співпраця із Schule-UA) НАКАЗ 02.05.24 Тернопіль № 20 Про організоване завершення 2023/2043 навчального року та проведення підсумкового оцінювання учнів НАКАЗ 02.05.2024 № 19 Про звільнення від проходження ДПА учнів ТСШ№7, які завершують кожен рівень повної загальної середньої освіти , у 2023/2024 навчальному році Оголошення про проведення конкурсу на заміщення посади директора Тернопільської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №7 з поглибленим вивченням іноземних мов Тернопільської міської ради Тернопільської області Заява про зарахування до закладу освіти Про порядок організації та проведення електронного зарахування дітей до першого класу

Національна дитяча гаряча лінія